sanat

شرکت حسابداری

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷ ب.ظ

خدمات شرکت حسابداری

شرکت حسابداری و خدماتی که ارائه می دهند شامل: رسیدگی به اموری چون تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی، تهیه وتنظیم گزارشات فصلی اعم از خرید و فروش، تنظیم مالیات حقوق افراد و مشاوره مالیاتی در خصوص مالیات های تکلیفی، ارزش افزوده و سایر موارد مرتبط به شرکت ها است.

نظارت بر روند کلی شرکت از جمله خدمات شرکت حسابداری می باشد. از ویژگی های یک شرکت حسابداری خوب اینکه بتواند شما را در مواقعی که نیاز دارید آگاه کند که کارتان را به چه نحوی انجام بدهید و یا بر چه اساسی پیش ببرید تا شامل جرایم مالیاتی نیز نشوید. شرکت حسابداری باید انجام به موقع کارها را و یاد آوری آنها را به کارفرما تذکر بدهد.

ضمن اینکه این شرکت حسابداری باید تهیه و تنظیم گزارش های دوره ای سالیانه و یا میان دوره را نیز انجام دهد. امروزه نحوه اخذ مالیات ها دائما در حال تغییر هستند و قوانین آن نیز امکان تغییر را دارد. پس این شرکت حسابداری باید بتواند خدمات حسابداری خود را به نحوی انجام دهد که مالیاتی مناسب و معقول برای یک شرکت محاسبه کند.

بنابراین با بکارگیری یک شرکت حسابداری مناسب موجب می شود که کارها به نحو احسن مدیریت بشود و مشاوره هایی دریافت کرد تا بهترین تصمیم را بتوان گرفت. اصولا علم حسابداری شاخه ای از ریاضیات است و به کنترل آمد و شدهای مالی ما و کیفیت و کمیت حق الحساب های پرداختنی ما به دولت تحت عنوان مالیات نظارت دارد.

 

آرمان پرداز - شرکت حسابداری - مشاور مالی - مشاور مالیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی