sanat

ویزای کانادا

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ

ویزای کانادا

 

 

کانادا کشوری وسیع واقع در شمال قاره آمریکا و همسایه شمالی ایالات متحده است. وضعیت خوب و مساعد زندگی در این کشور مرهون ثبات اقتصادی آن است. این ثبات اقتصادی در کنار زیبایی های طبیعی در این کشور سردسیر، آن را به بهشتی تبدیل کرده است که بسیاری در آرزوی سفر و مهاجرت به آن برای زندگی هستند. آمار تقاضا برای اقامت در این کشور از جمله بالاترین آمارها می باشد. در این مطلب، موضوع چگونگی و شرایط مهاجرت به این کشور را توضیح خواهیم داد.

تیروژ پرواز پارس و ویزای کانادا 3

دریافت ویزای کانادا

ویزا عبارت از اجازه ورود به یک کشور است. هر فرد که قصد ورود به یک کشور خارجی را دارد که خود تبعه آن نیست یا مقیم آن محسوب نمی شود، با هر انگیزه ای که قصد دارد به کشور وارد شود، لازم است این اجازه را قبلا از نمایندگی کشور مقصد گرفته باشد. ویزای کشور کانادا نیز بر همین اساس برای افراد واجد شرایط صادر می شود. البته شرایط دریافت ویزای کانادا برای ایرانیان عزیز قدری سخت تر از سایر کشورهاست.

معمولا سفارت خانه ها امور بررسی فرد و اهداف او از سفر به کشورشان را بر عهده دارند. این بررسی با مدارک و شواهدی صورت می گیرد که دارای اعتبار کافی است و توجیه کننده سفر فرد به کشور مورد نظر می باشد.

در این جا درباره این مدارک نیز به طور کلی توضیح خواهیم داد اما خوب است پیش از آن با انواع ویزای کانادا آشنا شویم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی