sanat

خرید لباس ترک

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

خرید لباس ترک

خرید لباس ترک از جذابترین کارها در سفر به ترکیه به خاطر کیفیت و دوخت لباس ترکی به شمار می آید. ترکیه از کشورهای همسایه ایران می باشد و از کشورهای منطقه اوراسیا به شمار می‌رود. بخش بزرگ‌تری از این کشور در غرب آسیا و بخش کوچک‌تر در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. ترکیه  از نظر جغرافیایی شرایط بسیار خوبی دارد.

این کشور با قرار گرفتن در یکی از حسّاس‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی است. آب و هوای خوب ترکیه، مجاورت با دریا از سه طرف و همچنین جاذبه های تاریخی و تفریحی این کشور، ترکیه را به یکی از بهترین مقاصد توریستی دنیا تبدیل کرده به خصوص برای ایرانیان. ترکیه سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از ایران می باشد.

خرید لباس ترک

از جمله دلایل ایرانیان برای سفر به ترکیه می توان به سواحل حیرت انگیز، مکان های فوق العاده زیبا، غذاهای خوشمزه، طبیعت زیبا مراکز خرید بزرگ، خرید لباس ترک و مهمان نوازی ترک ها اشاره کرد. مراکز خرید لباس ترک مقصد خوبی برای گردشگرانی است که دنبال خرید لباس ترک با برندهای برتر ترک و بین المللی هستند. امروزه ترکیه صنعت مد و پوشاک پیشرفته ای دارد.

 

خرید لباس ترک

 

لباس ترکی

لباس هر شخص بر گرفته از موقعیت جغرافیایی، آب و هوا،جنسیت و فرهنگ و آداب و رسوم محل زندگی آن شخص می باشد. ترکیه از زمان عثمانی وارد صنعت پوشاک شده و هر روز پیشرفتش در صنعت مد و لباس خودنمایی می کند.

آغاز فروش لباس ترکی از قرن بیستم میلادی می باشد. این کشور با پیشرفته کردن دستگاه ها و افزایش صادرات توانست بخش عظیمی از صنعت مد را به تسخیر در آورد. در نتیجه همین عامل باعث علاقمندی برای خرید لباس ترک شده است. از مزایای این کشور برای نساجی می توان به این موارد اشاره داشت:

  • غنی بودن از نظر مواد اولیه
  • نزدیکی به بازارهای جهانی
  • نیروی انسانی فرهیخته

اشاره کرد. علاوه بر این کشور ترکیه با برگزاری نمایشگاه های  متعدد در زمینه مد، پارچه و لباس توانست سهم بزرگی از تولیدات پوشاک را به خود اختصاص دهد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • ۱۳۷ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی