sanat

تاج گل

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

تاج گل یکی از بهترین شیوه ها برای هدیه دادن گل های طبیعی و مصنوعی به افراد مختلف به مناسبتهای گوناگون می باشد و تنوع بالایی در آنها وجود دارد. تاج گل عروس، خواستگاری، ترحیم و تبریک و افتتاحیه از جمله نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که می توان با توجه به نوع مراسم مورد نظر انتخاب و سفارش داد. فروشگاه گل بهار؛ ارائه دهنده خرید آنلاین تاج گل در ادامه به معرفی آنها پرداخته و ویژگی های هر یک را شرح خواهد داد.

 

پایه های گل را می توان بر اساس نوع مراسم و همچنین ساختار پایه آنها و تعداد طبقات به کار رفته در هر یک تقسیم بندی نمود. بر اساس نوع مراسمی که قصد دارید گل به همراه داشته باشید، می توان آنها را به گروه های زیر تقسیم بندی نمود:

تاج گل خواستگاری

خواستگاری یکی از مهم ترین مراسم های رسمی در زندگی هر یک از افراد می باشد که لازم است آداب و رسوم خاصی در آنها رعایت گردد. به همراه داشتن گل و شیرینی در فرهنگ ما ایرانی ها در این مراسمات کاملا ضروری می باشد. علاوه بر دسته گل، افراد زیادی هستند که تمایل دارند گل ها بر روی پایه چیدمان شود. البته تاج گل خواستگاری در اغلب مواقع برای جلسات ابتدایی آشنایی و خواستگاری کاربرد زیادی نداشته و گزینه مناسبی برای مراسم بله برون خواهد بود. تنوع گل های به کار رفته در آنها زیاد بوده و گل های رز سرخ به نشانه ابزار عشق و علاقه پای ثابت آنها می باشد.

 

از دیگر نمونه های پرکاربرد در تاج گل ها می توان به نمونه های بسیار زیبایی اشاره نمود که در مراسم عروسی مورد استفاده قرار میگیرد. تاج گل عروس به عنوان یک هدیه برای عرض تبریک از طرف مهمانان سفارش داده میشود که در اندازه های مختلف با تنوع گل های متناسب با سلیقه فرد تهیه میشود. یکی از مهم ترین مواردی که در این نوع چیدمان گل دیده میشود، نوع گل های به کار رفته در آن است. برخلاف پایه های های ترحیم، برای مراسم عروسی گل های رنگی و رز قرمز کاربرد زیادی داشته و در مقابل از گلایل استفاده نمیشود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی