sanat

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

گل رز

۲۶
ارديبهشت

شیوه تکثیر و کاشت گل رز در گلدان

گل رز با استفاده از قلمه رز کاشته می شود. به این منظور یک قلمه با شش مجموعه برگ به صورت زاویه‌دار را از بوته گل قطع کنید.

برگ پایینی را از ساقه جدا نمایید و بعد انتهای ساقه را که به صورت زاویه‌ دار قطع شده است را به هورمون ریشه‌ زایی آغشته کنید، سپس قلمه را در خاک گلدان بکارید و برای حفظ رطوبت بهتر است گلدان را با یک پوشش پلاستیکی بپوشانید.

قلمه های رز حدود دو ماه طول می کشد تا ریشه بزند. از آنجا که بیشتر انواع رز در گلدان به خوبی عمل نکرده و بایستی آنها را در زمین کاشت، توصیه میشود برای کاشت رز در گلدان و پرورش آن در اپارتمان، از گل رز مینیاتوری استفاده نمایید که در گلدان به خوبی رشد می کنند و از فواید گل رز بهره مند شوید.

 

شرایط محیطی کشت و نگهداری گل رز

  • نور: رز به نور فراوان نیاز داشته، به شدت نور پسند است، لذا محیط پرورش این گل باید آفتابگیر باشد.
  • آبیاری: این گل، برای رشد خوب نیاز به رطوبت کافی و آب فراوان میباشد، آبیاری باید اول صبح و به صورت عمیق انجام گردد.
  • خاک: به خاک حاصلخیز، عمیق با زهکشی مناسب نیاز دارد. اضافه نمودن مواد آلی و پوشاندن سطح خاک از مواد آلی جهت حاصلخیزی بیشتر و حفظ رطوبت در سطح خاک بسیار مناسب است. بهترین خاک برای گل رز خاکی با ترکیب خاک باغچه + ماسه شسته شده +کود حیوانی (فقط جهت اصلاح خاک) و یا ورمیکمپوست + ماسه + خاک باغچه است.
  • دما: بهترین دما برای این گل دمای بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد میباشد.
  • آفات و بیماری ها: مهمترین افت رز، شته گل سرخ میباشد. البته بیماری های دیگری نظیر سفیدک، کپک خاکستری و …نیز این گیاه زیبا را تهدید میکند.

با رعایت این نکات می توانید علاوه بر اینکه از روحیه شاداب تری برخوردار می شوید از فواید گل رز نیز بهره مند می شوید.

تاج گل ترحیم

۲۶
ارديبهشت

انواع تاج گل ترحیم

تاج گل در مراسم مختلفی کاربرد دارد و با توجه به نوع مجلس و شرایط موجود در آنها، تفاوت های زیادی در تاج گل مشاهده میشود. عواملی مانند نوع گل ها و رنگ آنها و همچنین ساختار و شکل ظاهری تاج همگی در تقسیم بندی انواع تاج گل موثر می باشند. به عنوان مثال در تقسیم بندی انواع تاج گل ترحیم می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

انواع تاج گل ترحیم بر اساس نوع گل

از نظر روانشانسی و فرهنگ هر منطقه، هر یک از گل ها نماد و نشانه احساس خاصی می باشد. بر همین اساس نوع گل هایی که در تاج گل برای مراسم ترحیم استفاده میشود، با گل هایی که در تاج گل عروس قرار دارند متفاوت هستند. در فرهنگ مردم ایران گل هایی از قبیل گلایل، رز سفید، لیلیوم، زنبق، میخک، داوودی، شب بو، آنتاریوم، ارکیده و سوسن برای مراسم عزاداری کاربرد زیادی دارند که در این بین گلایل بیشترین کاربرد را دارا می باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در گل های مراسم عزاداری به چشم میخورد، رنگ سفید آنها می باشد که نوعی احساس آرامش را در محیط ایجاد نموده و برای ابراز همدردی گزینه مناسبی خواهد بود.

انواع تاج گل ترحیم بر اساس شکل ظاهر

علاوه بر تنوع زیاد در گل، تاج گل ترحیم را می توان بر اساس شکل ظاهری آنها نیز در دسته بندی های مختلفی قرار داد. از رایج ترین انواع تاج گل مناسب برای مراسم عزاداری می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

تاج گل طبقه

کوچک ترین و ارزان ترین تاج گل که می توان برای مراسم عزاداری و ترحیم سفارش داد، تاج های یک طبقه می باشند. این تاج ها با توجه به ارتفاع کمی که دارند، تعداد گل کمتری داشته و قیمت آنها نیز ارزان می باشد. از مزایای تاج گل های یک طبقه می توان به حمل و نقل آسان آنها اشاره کرد. برای اینکه بتوان در تاج های یک طبقه جلوه بهتری را ایجاد کرد، بهتر است در انتخاب گل دقت شده و چیدمان آنها به درستی صورت گیرد.

تاج گل دو طبقه

تاج های دو طبقه همان طور که از نامشان مشخص است، ساختاری دو بخشی داشته و از هر دو بخش می توان برای چیدمان گل ها استفاده کرد. در مقایسه با تاج های یک طبقه، این تاج ها به گل بیشتری نیاز داشته و قطعا قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود.

تاج گل سه طبقه

بزرگترین سایز و نوع تاجی که می توان برای مراسم ترحیم سفارش داد، تاج گل سه طبقه می باشد. این تاج گل ها نیاز به تعداد بسیار زیادی گل داشته و حمل و نقل آن کمی سخت می باشد. البته لازم به ذکر است که استفاده از گل های بیشتر در تاج های سه طبقه در نهایت بر قیمت آنها داشته و می توان گفت گران ترین تاج گل در گروه تاج های سه طبقه قرار دارد.

باکس گل

۲۶
ارديبهشت

انواع باکس گل

سلیقه و خواسته افراد در انتخاب نوع گل و نحوه هدیه دادن آن متفاوت می باشد، به طوریکه برخی دسته گل را ترجیح می دهند و عده ای قرار دادن گل های زیبا در محفظه هایی با شکل های قلب یا شکل های هندسی را می پسندند. با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها ما در گروه گل بهار، این جعبه ها را در شکل و رنگ و جنس های مختلف ارائه می دهیم که انتخابی شایسته برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد. از پرطرفدارترین انواع جعبه گل می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

باکس گل قلبی

قلب از گذشته تا امروز نماد عشق و محبت می باشد و افراد زیادی هستند که به شیوه های مختلف برای نشان دادن علاقه خود به شخص مقابل از این نماد به شیوه های مختلف استفاده می کنند. یکی از بهترین راهکارها برای نشان دادن عشق و علاقه استفاده از باکس قلبی می باشد. در این نوع جعبه گل با ساقه های کوتاه به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته و بافت بسیار زیبایی را بوجود می آوردند. باکس های قلبی را می توان به صورت در دار و بدون در سفارش داد که اگر رنگ بدنه آن با سلیقه انتخاب گردد، فوق العاده دیدنی خواهد بود. جعبه گل دایره ای و استوانه ای نوع دیگری از جهبه ها که برای هدیه دادن رز با ساقه های بلند انتخابی عالی به شمار می رود، جعبه های استوانه ای پایه بلند می باشد. این نوع باکس را می توان در اندازه های مختلف و بر اساس تعداد گل مورد نظر سفارش داد که با توجه به بلند بودن پایه و ارتفاع آن، رنگ جعبه نما و جلوه بیشتری نسبت به نوع دایره ای با ارتفاع کم دارد.

 

 

باکس گل حروف

جعبه های به شکل حروف یکی از طرح های فانتزی می باشد که استفاده از آن در واقع با یک تیر دو نشان زدن است. چون نه تنها می توان گل را به شخص مقابل هدیه داد، بلکه با انتخاب حرف اول اسم وی برای طرح جعبه هدیه ای کاملا منحصر به فرد به شمار می رود. باکس گل حروف در اغلب مواقع ارتفاع زیادی نداشته و با یک ردیف گل کاملا تکمیل می شود.

جعبه گل تلقی

برخلاف جعبه های کاغذی، باکس گل تلقی دارای بدنه مقاومی بوده و ماندگاری بالایی دارند. در انتخاب این نوع جعبه باید توجه داشته باشید که بخاطر شفاف بودن تلق، ساقه های گل به شیوه مناسبی کنار هم قرار گیرند تا جلوه خوبی را ایجاد کنند. اگر قصد دارید کادو و هدیه مورد نظر را نیز داخل باکس قرار دهید، بهتر است نوع در دار جعبه های تلقی را انتخاب کنید.

دسته گل رز

۲۶
ارديبهشت

دسته گل رز از گذشته تا امروز و در فرهنگ های مختلف نشان دهنده ابراز عشق و علاقه بوده و به همین خاطر در مراسم های مختلف کاربرد زیادی دارد. از برای گل عروس گرفته تا هدیه روز ولنتاین و تولد همگی با گل های رز قرمز، آبی و سفید و صورتی جلوه ای عالی و فراموش نشدنی پیدا می کنند. فروشگاه گل بهار در ادامه به معرفی انواع دسته گل رز پرداخته و ویژگی ها و موارد مهم در تعیین قیمت آنها را بررسی خواهد کرد.

انواع دسته گل رز بر اساس نوع مراسم

در دسته گل های مراسم های مختلف گل های گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد، به عنوان مثال در تاج گل ترحیم در اغلب مواقع گلایل استفاده شده و در گل برای مراسم عروسی، گل های رز با رنگ های متناسب با سلیقه فرد نقش مهمی بازی می کند. علاوه براین، دسته گل رز را در مراسم های مختلفی می توان استفاده نمود و بر همین اساس می توان از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع آنها به موارد زیر اشاره نمود:

جشن و مراسم عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد می باشد که نشان از عشق و علاقه و تعهد دو طرف می باشد. برای نشان دادن شادی و خوشحالی از شروع یک زندگی جدید، المان های مختلفی در این مراسم به کار میرود از قبیل گل آرایی ماشین و گل عروس که به تصویری همیشگی در ذهن عروس و داماد تبدیل میشوند. سلیقه افراد در انتخاب نوع گل در برای عروس با هم متفاوت است، اما در اغلب مواقع رز بخش جدا نشدنی برای آن است. دسته گل رز عروس به صورت انبوهی از گل با ساقه های کوتاه یا بلند می باشند که به شکل توپی و گرد با روبان یا رشته های مروارید و غیره در کنار هم قرار میگیرند. این گل ها می توانند رز قرمز، صورتی و سفید و حتی آبی باشند که کاملا سلیقه ای بوده و محدودیتی در انتخاب رنگ آنها وجود ندارد.

دسته گل تولد

از دیگر انواع چیدمان گل که بخش اصلی آن را گل های رز تشکیل می دهند، می توان به گل برای تولد اشاره کرد. نوع دسته گل رز تولد با توجه به گروه سنی فرد می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، برای افراد جوان می توان از شاخه های رز با ساقه های بلند را بدون پوشش و کاور هدیه داد و برای افراد بزرگسال بهتر است از کاور برای آن استفاده شود تا نظم بهتری داشته باشد.

تاج گل

۲۶
ارديبهشت

تاج گل یکی از بهترین شیوه ها برای هدیه دادن گل های طبیعی و مصنوعی به افراد مختلف به مناسبتهای گوناگون می باشد و تنوع بالایی در آنها وجود دارد. تاج گل عروس، خواستگاری، ترحیم و تبریک و افتتاحیه از جمله نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که می توان با توجه به نوع مراسم مورد نظر انتخاب و سفارش داد. فروشگاه گل بهار؛ ارائه دهنده خرید آنلاین تاج گل در ادامه به معرفی آنها پرداخته و ویژگی های هر یک را شرح خواهد داد.

 

پایه های گل را می توان بر اساس نوع مراسم و همچنین ساختار پایه آنها و تعداد طبقات به کار رفته در هر یک تقسیم بندی نمود. بر اساس نوع مراسمی که قصد دارید گل به همراه داشته باشید، می توان آنها را به گروه های زیر تقسیم بندی نمود:

تاج گل خواستگاری

خواستگاری یکی از مهم ترین مراسم های رسمی در زندگی هر یک از افراد می باشد که لازم است آداب و رسوم خاصی در آنها رعایت گردد. به همراه داشتن گل و شیرینی در فرهنگ ما ایرانی ها در این مراسمات کاملا ضروری می باشد. علاوه بر دسته گل، افراد زیادی هستند که تمایل دارند گل ها بر روی پایه چیدمان شود. البته تاج گل خواستگاری در اغلب مواقع برای جلسات ابتدایی آشنایی و خواستگاری کاربرد زیادی نداشته و گزینه مناسبی برای مراسم بله برون خواهد بود. تنوع گل های به کار رفته در آنها زیاد بوده و گل های رز سرخ به نشانه ابزار عشق و علاقه پای ثابت آنها می باشد.

 

از دیگر نمونه های پرکاربرد در تاج گل ها می توان به نمونه های بسیار زیبایی اشاره نمود که در مراسم عروسی مورد استفاده قرار میگیرد. تاج گل عروس به عنوان یک هدیه برای عرض تبریک از طرف مهمانان سفارش داده میشود که در اندازه های مختلف با تنوع گل های متناسب با سلیقه فرد تهیه میشود. یکی از مهم ترین مواردی که در این نوع چیدمان گل دیده میشود، نوع گل های به کار رفته در آن است. برخلاف پایه های های ترحیم، برای مراسم عروسی گل های رنگی و رز قرمز کاربرد زیادی داشته و در مقابل از گلایل استفاده نمیشود.

 

گل تسلیت

۲۶
ارديبهشت

انواع گل تسلیت

گل ترحیم از کاربردی ترین شیوه های ابزار همدردی برای مراسم عزاداری می باشد که نحوه چیدمان و نوع گل های به کار رفته برای آن با سایر دسته گل ها متفاوت است. در حالت کلی می توان برای تقدیم کردن گل برای مجالس ترحیم از چند شیوه استفاده نمود که عبارتند از:

 

سبد گل تسلیت

چیدن گل در سبدهای چوبی و حصیری یکی از بهترین روش ها برای همراه داشتن گل در مجالس ترحیم می باشد. این سبدها که اغلب به صورت رومیزی می باشند، نسبت به تاج گل کوچکتر بوده و تعداد گل های آن نیز کمتر می باشند. سبد گل تسلیت در اندازه های مختلفی طراحی میشوند و بر حسب سلیقه فروشنده گزینه مناسب برای آنها ارائه می گردد.

 

تاج گل تسلیت

شیوه دیگر ارائه گل برای مجالس ترحیم، استفاده از تاج گل تسلیت می باشد. تاج گل ها به صورت یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه بوده و بیشتر در ورودی محل برگزاری مجلس ترحیم قرار میگیرد. نکته مهم در تاج گل تسلیت، توجه به ارتفاع آنها می باشد، چون نوع سه طبقه آن حدود سه متر ارتفاع داشته و حمل و نقل آن به تنهایی کار سختی می باشد.

پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن به خرید آنلاین در عصر ارتباطات مشکلات زیادی را در زمینه دریافت کالاها و خدمات حل کرده است.همچنین سفارش اینترنتی تاج گل برای مراسم های مختلف باعث بهبود و تسریع  روند خرید تاج گل شده است.

فرستادن تاج گل تسلیت برای مراسم سوگواری رسمی قدیمی و حهانی است که برای همدردی با خانواده عزادار تقدیم میشود . فرستادن گل برای خانواده متوفی نشان دهنده این موضوع است که یاد شخص از دست رفته در ذهن و قلب شماست و از این طریق به خانواده عزادار ادای احترام میکنید .

توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست : _ به خواسته های خانواده عزادار توجه کنید و به عقایدشان احترام بگذارید ، بعضی از خانواده ها ترجیح میدهند به جای هزینه تاج گل تسلیت و برگزاری مراسم این هزینه صرف امور خیریه شود . _ارتباط با شخص مرحوم را در نظر بگیرید بسته به میزان نزدیکی خود با شخص مرحوم تاج گل تسلیت را انتخاب کنید .

انواع اکستنشن مو

۱۶
ارديبهشت

 1_ اکستنشن طبیعی

2_ اکستنشن مصنوعی

اکستنشن طبیعی 

منظور از اکستنشن طبیعی همان موهای طبیعی انسان است ،استفاده از مو های کوتاه شده افرادی که علاقه ای به مو های بلند ندارند . تجارت موهای طبیعی بیشتر از کشور هند بوده همانطور که می دانید خانمهای هندی موهای بلند و سالمی دارند .موهای طبیعی وقتی در بین موهای شما اکستنشن می شود اصلا قابل تشخیص نیستند و حالت طبیعی مو را به هم نمی ریزند و خیلی سبک و راحت در لابلای موهای شما قرار می گیرند  و تضمین میکنیم هیچ سنگینی در سر خود احساس نخواهید کرد حتی میتوانید هنگامی که قصد رنگ کردن موهای خود را دارید موهای اکستنشن شده را هم به راحتی رنگ و مش و هایلایت کنید و موهایی زیبا و یکدست داشته باشید ، استفاده از سشوار واتوی مو در موهای طبیعی راحت تر است و بسیار زیبا همراه موهای خودتان حالت می گیرد  چون موهای خودتان رشد طبیعی خود را خواهند داشت امکان اینکه موهای اکستنشن شده کمی جابجا شود و یا شل شود هست  ولی ترجیحا بهتر است هر 3 تا 6 ماه برای ترمیم و چک کردن به آرایشگر خود مراجعه کنید .

اکستنشن مو

 

اکستنشن مصنوعی 

منظور از اکستنشن مصنوعی موهای مصنوعی است که از مواد غیر طبیعی و نایلون تولید می شود.

استفاده از موهای طبیعی بسیارمناسب  است ولی متاسفانه چون قیمت گرانتری نسبت به موی مصنوعی دارد اکثرا ترجیح می دهند از موهای مصنوعی استفاده کنند .استفاده از موهای مصنوعی بخاطر هزینه مناسبی که دارد طرفداران بیشتری دارد ولی ممکن است آن کارایی و آن زیبایی را که موهای طبیعی دارند را نداشته باشد ، موهای مصنوعی بخاطر جنسشان برق خاصی دارند و وقتی در بین موها اکستنشن  می شوند خیلی زیاد خود نمایی می کنند و با موهای شما یکدست نمیشوند ، در استفاده از موهای مصنوعی باید دقت لازم  را داشته باشید که نسبت موی خود را در نظر بگیرید از نظر  حجم و بلندی مو بعد به مقدار مناسب اکستنشن انجام دهید چون اگر زیادتر از حد معمول بلند باشد یا تعداد بیشتری لابلای موها قرار بگیرد باعث سنگینی سر می شود هم به موهایتان آسیب میرساند هم به پوست سرتان و باعث فشار و اذیت و آزار شما می شوند و حتی در بعضی مواقع باعث ریزش موهای شما می شوند . زمان ترمیم و چک اکستنشن موهای مصنوعی حدود 3 تا 4 ماه است زیر نظر متخصص و آرایشگر خود حتما این کار را انجام دهید .

رنگ موی زیتونی

۱۶
ارديبهشت

 

رنگ موی زیتونی از آن دسته رنگ هاست که در هر سنی از خانم ها طرفداران خاص خودش را دارد و برای هر استایلی که هستید مناسب است، جدای از آن هماهنگی خاصی  با هر نوع پوستی چه سرد و چه گرم دارد.اگر پوست براق و چربی دارید ما به شما توصیه میکنیم حتما یکبار هم که شده از رنگ موی زیتونی برای دو چندان کردن زیبایی خود استفاده کنید.

این رنگ ترکیب روشن و تیره داشته و مناسب با پوست گرم و سرد است بنابراین برای انتخاب رنگ نوع تیره و روشن این رنگ و تناسب آن با پوست خود دقت کافی را داشته باشید.مشاوران و متخصصان ما در سالن زیبایی مونا صالحی آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه انتخاب رنگ موی مناسب با چهره شما هستند.

در بیشتر موارداین رنگ مو نیازی به دکلره کردن مو نداشته و میتوان از ان به عنوان کم خطرترین رنگ مو برای  موی سر یاد کرد.

اگر به خواست خودتان قصد دکلره و بعد گذاشتن رنگ زیتونی را داشتید باید بدانید که نتیجه کار قطعا یک رنگ زیتونی خیلی روشن خواهد بود، در صورتی که رنگ موی زیتونی به تنهایی تناژ تقریبا تیره ای دارد.

این رنگ مو بیشتر متناسب افرادی با سن بالای40 سال میباشد چرا که با افزایش سن فولیکول های مو از بین رفته و موهای شما شروع به سفید شدن میکندو حال انتخاب یک رنگ موی مناسب که تاثیر مثبتی بر روی این مو های بدون رنگدانه داشته باشد کار سختی است.یکی از مزیت های موی سفید این است که دیگر به دکلره کردن مو هایتان احتیاجی ندارید چرا که پایه مو های شما به اندازه کافی روشن است و متواند به راحتی هر رنگی را جذب کند.

رنگ موی زیتونی روشن و فرمولاسیون آن:

اگر میخواهید یک رنگ زیتونی خیلی روشن داشته باشید شما برای این رنگ مو نیاز به پایه دکلره شده داشته و پس از آن با استفاده از یک رنگ زیتونی مو هایی با رنگ زیتونی خیلی روشن خواهید داشت.این رنگ سالهاست که از مد نرفته و در بین خانم های کل دنیا محبوبیت خاصی دارد

رنگ موی زیتونی

رنگ موی زیتونی تیره و فرمولاسیون آن:

این رنگ مو مناسب برای دختر های جوان با سن کم میباشد. نگهداری موهای تیره راحت تر از نگهداری موهای بلوند است و علاوه بر این ، این رنگ به شما یک شخصیت قوی تر می بخشد.

 

بر خلاف تصور خیلی ها که فکر میکنند این رنگ به دلیل تیرگی نیاز به پایه روشن ندارد باید بگوییم که سخت در اشتباهید برای اینکه یک رنگ زیتونی تیره و خیلی جذاب را داشته باشید حتما باید مو های خود را به پایه 8 روشن برسانید و سپس از ترکیب رنگ موی دودی استفاده کنید. رنگ مو با تناژ سبز و زیتونی یکی ار مناسب ترین رنگ ها برای خانم هایی با پوست های گندمی و تیره میباشد.برای رسیدن به این رنگ موی زیبا و پر طرفدار باید از رنگ زیتونی بهمراه رنگ دودی ،واریاسیون سبز و اکسیدان مناسب شماره دو استفاده کرد.

 

رنگ موی دودی

۱۶
ارديبهشت

رنگ موی دودی برای چه نوع پوستی و سنی مناسب است :

اگر پوستی روشن دارید به دنبال رنگ مویی باشید که در آن سایه ای از رنگ دودی و خنثی وجود داشته باشد .دختر خانمهای زیبای روی صحبت ما با شماست اگر خواستید موهای خود را دودی کنید آن رنگی که بیشتر طیف نقره ای دارد را انتخاب کنید چون تقریبا فانتزی تر و براق  است و برای سنین جوانی مناسب تر است  ولی خانمهای مسن بهتر است رنگ دودی را انتخاب کنند که طیف دودی زیتونی یا دودی طلایی دارد

ما در اینجا نگاه دقیق تری به رنگ موی خاکستری می اندازیم:

یکی از خاص ترین رنگ موها که در سالهای اخیر وارد زندگی ما شده است رنگ موی خاکستری است! رنگ مو خاکستری ، که به عنوان گزینه ای برای رنگ موهای روشن انتخاب میشود، فضای کاملاً متفاوتی به موها می بخشد  . این رنگ با پوست سرد ظاهری جالب به چهره می بخشد اگر می خواهید رنگ موی جدیدی در موهای خود ببینید ، باید موهای خود را رنگ خاکستری کنید.

رنگ موهای خاکستری در واقع به عنوان رنگ موی افرادی که موهایشان شروع به سفید شدن میکرد در نظر گرفته می شد. حتی وقتی این موهای خاکستری ظاهر می شدند، زنان موهای خود را رنگ می کردند و سفیدیها رامیپوشاندند. اما امروزه خانمها می خواهند با رنگ موی خاکستری ، مدرن تر و باحال تر به نظر برسند! رنگ موی خاکستری ، توسط افراد جوان در حال حاضر به عنوان نمادی از مد تبدیل شده است.

رنگ موی دودی

رنگ موی خاکستری نقره ای

این رنگ موی نقره ای است که در بین رنگ های خاکستری مو روشن ترین به نظر می رسد .از نظر ما رنگ خاکستری نقره ای بیشتر برای کسانی که پوست گندمگونی دارند مناسب است .برای استفاده از رنگ موی خاکستری نقره ای باید شجاعت آن را پیدا کنید.

اگر می خواهید به جای اینکه کل موهای خود را رنگ کنید فقط انتهای آن را رنگ کنید ، می توانید موهایتان را با رنگ موهای خاکستری به روش آمبره زیبا و جذاب کنید.

رنگ موی نقره ای - سالن زیبایی منا صالحی

رنگ موی خاکستری تیره

پوست های تیره با رنگ موی خاکستری تیره بی نقص به نظر می رسند. اگر به دنبال رنگ مویی هستید که متناسب با رنگ پوست تیره باشد و اگر می خواهید از رنگ های کلاسیک مو فاصله بگیرید ، پیشنهاد ما به شما رنگ خاکستری تیره  میباشد.

رنگ موی خاکستری برای چه مدل موهایی مناسب است و بای آن را تکمیل کرد

رنگ موی دودی طلایی:

یکی دیگر از ترکیب رنگ های دودی پر طرفدار، دودی خیلی روشن است که برای رسیدن به این ترکیب رنگ زیبا و خاص شما نیاز ترکیب رنگی بژ،دودی ،نقره ای و واریاسیون دارید.بسته به اینکه میخواهید چقدر روشن باشد باید ابتدا از دکلره کردن مو استفاده کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید

رنگ مو دودی- منا صالحی

 

کراتینه مو بر روی مو های رنگ و دکلره شده

 سوال اینجاست که آیا میتوان از کراتین برای درمان مو های رنگ و دکلره شده استفاده کرد؟ آیا لازم است اول مو ها را رنگ کرده و بعد دکلره کنیم یا بالعکس؟

اگر در مورد این مساله کمی گیج شده اید و نمیدانید که چه راهی برای درمان مو های شما مناسب است پس به ما اجازه دهید تا توضیحاتی در اینباره به شما بدهیم:

اگرچه این کار نقاط ضعفی داشته اما فواید زیادی در انجام رنگ مو و دکلره قبل از انجام کراتین وجود دارد.پس ابتدا بیایید بدانیم که این کار باعث:

  • کراتین به عنوان یک مانع محافظت از رنگ عمل می کند
  • این کار رنگ موی شما را تقویت می کند
  • این کار آسیب های ناشی از رنگ و دکلره موی شما را بهبود می بخشد
  • در ماندگاری طولانی مودت رنگ موی شما موثر است
  • خشکی مو های شما را از بین برده و به معنای واقعی کلمه مو های درخشان و تقویت شده به شما هدیه میدهد.

 

 

 

کراتین مو

ابتدا رنگ و دکلره کردن مو ها و سپس کراتینه کردن نتایج باور نکردنی بر روی مو های شما خواهد داشت.چه خواهان مو های بلوند باشید چه صورتی خاص،انجام عملیات کراتینه مو بعد از یک دکلره سخت و چند مرحله ای و بعد رنگ کردن مو ها باعث درخشندگی و طراوت بخشیدن به مو های شما میشود.در واقع کراتین مو یک درمان برای مو های شماست .