sanat

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

دراین مقاله میخواهیم به بررسی دستگاه بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی سوسیس و گوشت بپردازیم.

امروزه اهمیت بسته بندی مواد غذایی بر کسی پوشیده نیست چرا که برای نگهداری مواد غذایی، بسته بندی و وکیوم کردن آن دارای اهمیت فراوانی دارد.

انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی

یک دستگاه بسته بندی باید از استاندارد های بالایی برخوردار باشد که شامل رعایت استاندارد و اصول فنی و بهداشتی و... است همچنین دستگاه بسته بندی مواد غذایی شامل دو دسته صنعتی و خانگی است.این دستگاه انواع مختلفی دارد که شامل:

دستگاه های پر کن مایعات و مواد غلیظ

دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه کیسه پر کن

دستگاه بسته بندی حجمی

تفاوت دستگاه بسته بندی مواد غذایی با سایر دستگاه های بسته بندی

بین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی تفاوت زیادی وجود دارد که این تفاوت از نظر نحوه ی عملکرد و کاربردشان است که به طور حتم در تعیین قیمت آن موثر است. 

دستگاه بسته بندی مواد غذایی با افزایش ماندگاری و حفظ سلامت محصول غذایی برای جابجایی راحت تر هستند و همچنین زیبایی بسته بندی هر ماده ی غذایی بر میزان فروش و جذب مشتری تاثیر گذار است.

 

اما دستگاه بسته بندی دیگر صرفا محصول را از آسیب های محیطی در امان نگه می دارد. از مزیت اصلی بسته بندی می توان به سهولت در جابجایی و روی هم قرار گرفتن محصولات اشاره کرد.

 

دستگاه بسته بندی مواد غذایی
 

کلیت دستگاه بسته بندی سوسیس

برای بسته بندی سوسیس به دستگاه هایی مورد نیاز است که این دستگاه ها شامل : دستگاه گیوتین،دستگاه چرخ گوشت،دستگاه جداساز،دستگاه میکسر و... است که هر کدام ویژگی مختص به خود را دارد.

 

دستگاه گیوتین

گیوتین تیغه های عمودی بسیار تیز، ضد زنگ و مقاومی دارد که گوشت ها را برش میزنند و جلوی افت خونابه را می گیرند تا امکان تهیه گوشت چرخ کرده با دمای پایین فراهم شود پس از برش گوشت های منجمد توسط گیوتین، گوشت ها آماده ی چرخ کردن می شوند.

 

 

دستگاه چرخ گوشت

کاربرد اصلی این دستگاه برای چرخ کردن گوشت های بدون استخوان است .به طوری که داخل چرخ گوشت قرار می گیرد و به صورت یک دست گوشت ها چرخ می شوند.

 

دستگاه جدا ساز

وظیفه ی اصلی این دستگاه جدا کردن ضایعات و استخوان گوشت است که مانع از نرمی و یک دست چرخ شدن گوشت می شوند

 

دستگاه میکسر

 

همان طور که از اسم این دستگاه مشخص است.اصلی ترین وظیفه ی این دستگاه میکس کردن گوشت ها با یک سری ادویه و مواد مختلف است.که بعد از ترکیب با مواد و ادویه های مختلف یک خمیر یک دستی حاصل می شود.

 

 

قیمت دستگاه بسته بندی سوسیس

قیمت دستگاه بسته بندی سوسیس در ابعاد کوچک و خانگی با صنعتی متفاوت است. دستگاه بسته بندی سوسیس صنعتی به خاطر تجهیزات و امکانات بیشتر، ابعاد بزرگتر و ظرفیت بالاتر، قیمت بیشتری نسبت به دستگاه بسته بندی سوسیس خانگی دارد.

کاربرد دستگاه های بسته بندی کوچک در منزل و یا فروشگاه های کوچک برای بسته بندی سوسیس مناسب است.

 

دستگاه بسته بندی سوسیس

 

دستگاه بسته بندی گوشت

بسته بندی  گوشت به روش های ساده،وکیوم،سلفونی انجام می شود.این دستگاه ها دارای سیستم تزریق گاز نیتروژن هستند و نوع دیگر فاقد این سیستم هستند.

این دستگاه ها برای بسته بندی گوشت ضروری هستند چرا که گوشت را از هرگونه آلودگی حفظ می کنند.

قبل از فراوری گوشت ها، آن ها را در انبار های مخصوص و در دمای صفر درجه سانتی گراد نگهداری می کنند و برای فرآوری آن ها را به دو دسته بدون استخوان و با استخوان تقسیم می کنند و درون ظروف یک بار مصرف چیده می شوند و برای بسته بندی به همراه سلفون وارد دستگاه می شوند.

ویژگی اصلی این دستگاه ها این هست که در ابعاد و اندازه مناسبی عرضه و تولید می شوند و این که گارانتی داشته باشند دارای اهمیت زیادی است.

 

دستگاه های بسته بندی گوشت به صورت تمام اتوماتیک واز تکنولوژی روز دنیا برخوردارند.این دستگاه از قطعات بسیار محکم و ضد زنگ ساخته شده است و با استفاده طولانی مدت از این دستگاه آسیب نمی بیند و مستهلک نمی شود.

 

یکی دیگر از ویژگی های بارز این دستگاه نمایشگر دیجیتالی که روی این دستگاه قرار دارد که میتواند عملیات بسته بندی و سرعت این فرایند را کنترل کند.همچنین وجود سیستم کنترل کننده ی PLC باعث هوشمند تر شدن این دستگاهشده است.  

از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به درج تاریخ تولید و انقضا و قیمت محصول اشاره کرد.

 

دستگاه بسته بندی گوشت

 

در این مقاله میخواهیم به بررسی دستگاه بسته بندی و قیمت آن بپردازیم.

 

کلیت دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی امروزه دارای اهمیت فراوانی است به طوری که اهمیت این دستگاه ها را در صنعت نمیتوان نادیده گرفت.چرا که بسته بندی، محصول را از آسیب های محیطی مثل وارد شدن ضربه، نفوذ گرد و غبار حفظ میکند و امکان درج اطلاعات محصول روی بسته بندی فراهم می شود.

همچنین بسته بندی محصولات در جذب مشتری اهمیت زیادی دارد پس تولید کنندگان باید نهایت تلاش خود را برای طراحی زیبای بسته بندی محصولات به کار گیرند.

از آنجایی که بسته بندی محصولات  غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است در نتیجه نمی توان در این امر کوتاهی کرد پس از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

انواع دستگاه بسته بندی

 

دستگاه بسته بندی انواع مختلفی دارد که شامل : دستگاه شیرینگ،دستگاه دوخت،دستگاه بسته بندی وکیوم و... موارد دیگر است.

 

دستگاه بسته بندی

 

دستگاه شیرینگ

این دستگاه شامل دومدل کابینی و تونلی است.

مدل کابینی این دستگاه با یک لایه سلفون خشک که البته به راحتی پاره میشود محصول را پلمپ میکند. برای مثال سلفون پوشیده شده روی محصولات غذایی توسط دستگاه شرینگ کابینی انجام شده است.

 

دستگاه دوخت

این دستگاه در سه مدل دستگاه دوخت کیسه، ریلی،و پدالی است.

دوخت با دستگاه دوخت کیسه با سرعت بالایی انجام می شود.زیرا می توان هر نوع کیسه ی سنگینی را با ضخامت و ابعاد بالا دوخت کرد.

دستگاه دوخت ریلی از این دستگاه  برای دوخت جنس های پلاستیکی استفاده می شود. میتوان روی این دستگاه تاریخ زن و شمارنده نیز نصب کرد که چاپ تاریخ و شمارش بسته های دوخت شده نیز توسط این دستگاه انجام شود. 

از دستگاه پدالی برای بسته بندی کردن مواد غذایی،محصولات خشکبار،محصولات دارویی و... استفاده می شود.

 

دستگاه بسته بندی وکیوم

بسته بندی با این دستگاه مختص بسته بندی مواد غذایی مثل گوشت،مرغ،سوسیس و کالباس،میگوو حتی وسایل پزشکی و قطعات و...است.

این دستگاه با تخلیه ی همه ی اکسیژن درون بسته بندی محصول را از تماس با سایر مواد و نفوذ هوا حفظ میکند. این دستگاه تمام استیل با سرعت بالایی محصولات را بسته بندی میکند و ماندگاری آن ها را بالا می برد.

این دستگاه به صورت بدون تزریق گاز و با تزریق گاز صورت می گیرد.

 

 دستگاه بسته بندی عمودی و افقی

اگر بخواهیم دستگاه های بسته بندی را از نظر ظاهری تقسیم بندی کنیم.شامل دو دسته عمودی و افقی است.

دستگاه های بسته بندی عمودی و افقی محصولات را به خوبی و با کیفیت بالا بسته بندی می کنند.سرعت بسته بندی این دستگاه ها در افزایش راندمان کار موثراست.

این دستگاه ها از لحاظ کاهش هزینه ها نیز کاربردی هستند زیرا ضایعات کمتری تولید می کنند و مصرف سلفون مناسبی دارند.همچنین بسته بندی با این دستگاه ها به شکیل تر شدن محصول و جلب رضایت مشتریان کمک می کند.

در ادامه به بررسی قیمت دستگاه بسته بندی می پردازیم.

 

قیمت دستگاه بسته بندی

طبیعتا هرچه کیفیت و قابلیت های دستگاه بسته بندی زیادتر باشد؛قیمت دستگاه های بسته بندی نیز بیشتر است.نوع تکنولوژی به کار رفته در دستگاه به قیمت آن تاثیر می گذارد.همچنین امکانات و تجهیزات به کار رفته در دستگاه ها نیز تفاوت شدیدی از لحاظ قیمت ایجاد می کند.

 

 

مقایسه قیمت دستگاه بسته بندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

دستگاه های بسته بندی شامل دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند.

دستگاه های اتوماتیک همه ی فرایند بسته بندی را از صفر تا صد به تنهایی و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام میدهد، برای انجام این کار تنها به رول سلفون احتیاج دارد و احتیاجی به اپراتور ندارد و پروسه ی بسته بندی با نهایت دقت توسط این دستگاه انجام می شود.

 

دستگاه نیمه اتوماتیک برای تکمیل فرآیند بسته بندی حداقل به یک اپراتور نیاز است زیرا این دستگاه آنقدر هوشمند نیست که همه ی کار ها را بتواند خودش انجام دهد پس دخالت نیروی انسانی در دستگاه نیمه اتوماتیک ضروری است. این دستگاه نمی تواند بسته ها را از قبل آماده کند درنتیجه  باید این کار را به نیروی انسانی سپرد.

 

قیمت دستگاه بسته بندی
 

این سیم تک رشته ای هادی است و از عایق آمیزه پلیمر PVC نوع C پوشیده شده است. سیم افشان نسبت به سیم مفتول انعطاف بیشتری دارد. به همین دلیل در کاربردهایی که نیاز است سیم حرکت کند، از سیم‌های افشان استفاده می‌شود.

سیم‌های افشان دارای انواع مختلفی هستند. مدل‌های مختلف این نوع سیم با توجه به هادی موجود در آن شناخته می‌شود. در واقع سیم‌های افشان استاندارد باید هادی از جنس مس داشته باشند.

اما در بازار سیم‌هایی با هادی مسی، آلومینیومی و آلومینیوم پوشش با مس وجود دارد. برخی دیگر از سیم‌ها نیز با هادی درونی آهنی ساخته می‌شوند. نوع فلز به کار رفته برای تولید هادی سیم در مقاومت آن تأثیرگذار است.

  • سیم های  افشان به عنوان سیم رابط در داکت‌های زیرزمینی و ماشین آلات و تابلوهای فرمان استفاده می‌شود. سیم‌هایی که برای این کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند. می‌توان گفت سیم‌های افشان تنها سیمی هستند که به این اندازه منعطفند.
  • از این سیم در اتاق‌های خشک، تجهیزات الکتریکی، کلیدها و تابلوهایی که تا ولتاژ ۷۵۰ ولت هستند استفاده می‌شود.
  • از دیگر کاربردهای سیم های افشان استفاده در وسایل برقی و سیستم‌های روشنایی است. به طور کلی از این سیم در زمینه‌های مختلف تأسیسات و صنعت ساختمان سازی و وسایل الکتریکی استفاده می‌شود.
  • استفاده از کابل آلومینیومی مزایای بسیاری به همراه دارد. البته آلیاژ به کار رفته در آن باید کیفیت بالایی داشته باشد. در این مقاله بیشتر در مورد این نوع کابل توضیح خواهیم داد.
    اگر قصد اجرای یک پروژ بزرگ تجاری را دارید، کابل آلومینیومی بسیار مناسب خواهد بود. البته بهتر است در زمینه انتخاب کابل مناسب حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. در برخی از پروژه‌ها استفاده از کابل مسی انتخاب بهتری است. اما در برخی از پروژه‌ها کابل‌های آلومینیومی نیاز مجموعه را تأمین می‌کنند.

سیم های افشان به خاطر انعطافی که دارند خیلی کاربردی هستند در ساختمان ها .

کابل های آلومینیومی به جهت جنس خوبی که دارند در صنعت ساختمان و صنعت های دیگر به جهت مقاومتبالاشون استفاده خوبی میشه کرد

 

دزدگیر لباس

۱۵
شهریور

 

گیت فروشگاهی

دزدگیر های پوشاک ابزارهایی برای جلوگیری از به سرقت رفتن لباس ها هستند. عملکرد دزدگیر پوشاک شامل دو بخش است، بخش اول تگ هایی که روی لباس نصب شده و از پلاستیک های محکم ساخته میشوند و بخش دوم گیت هایی که در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشوند و تکمیل کننده ی سیستم امنیتی و ضد سرقت لباس ها هستند.

گیت های فروشگاهی که بخش دوم دزدگیر پوشاک هستند، در قسمت ورودی تعبیه میشوند که با خروج بدون اجازه لباس آنتن های گیت با دادن آلارم فروشنده یا صاحب مغازه را از سرقت با خبر میکنند.

این دزدگیرها در دو نوع فرکانسی am و rf تولید میشوند که متنوع بوده و شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند. فقط در صورتی کار میکنند که گیت فروشگاهی با آن ها هم فرکانس باشد.

درون تگ های دزدگیر پوشاک سیم پیچ ها و فریت ها قرار داده شده است. هرچقدرکه سطح مقطع دزدگیر پوشاک کمتر باشد دقت و گیرایی آن نیزکمتر میشود بنابراین سطح مقطع آنها با گیراییشان رابطه ی مستقیم دارد. اما امروزه  برای تگ های کوچک هم سیم های باریک برش داده میشوند تا دقت آن ها بالاتر برود.

تگ لباس

برای جلوگیری از دزدی هایی که امکان دارد درهر فروشگاهی رخ دهد سیستم های امنیتی همچون تگ های دزدگیر لباس و گیت های فروشگاهی در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند. این امنیت توسط سه بخش متفاوت تامین میشود:

اول تگ های دزدگیر لباس هستند که روی لباس ها نصب میشوند. تگ دزد گیر لباس دارای بدنه ای از جنس پلاستیک تزریقی بسیار محکم و مقاوم و سیم پیچ ها و فریت هایی که درون این بدنه ها قرار میگیرند است. همچنین دارای سوزن هایی که به قفل ها متصل میشوند میباشد و باعث میشوند این تگ، به راحتی از روی اجناس جدا نشده و سر جای خود محکم باقی بمانند.

 

دوم دارای سیم پیچ هایی است که هرچه قطر این دزدگیر لباس بیشتر باشد دقت و گیرایی تگ ها نیز بالا می رود و رابطه ی مستقیمی بین قطر آنها و کیراییشان برقرار است.

 

سوم گیت های فروشگاهی  که در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشوند و بدون وجود آنها میتوان گفت حفظ امنیت فروشگاه امکان پذیر نیست. زیرا این گیت ها هستند که با آلارم دادن فروشنده را از سرقت پیش آمده مطلع میسازند.

دزدگیر لباس

 

لیبل

۱۵
شهریور

لیبل

لیبل AM

لیبل AM  برای کاربری هایی از جمله  لوازم آرایشی ، داروخانه ها ،...به طورکلی برای محافظت از کالاهایی که فلز یا مشتقات فلز هستند بکار می رود . لیبل های  AM در فرکانس کاری 58 کیلوهرتز کار می کند ،این لیبل ها در دو مدل بارکددار و ساده در بازار موجود است و از جهت قیمت یکسان هستند .

لیبل AM دارای اندازه 4*1 سانتی متر بوده و تنها ضعف این لیبل نسبت به لیبل RFچسبندگی کمتر آن  می باشد . فاصله پوشش دهی گیت فروشگاهی هنگامی که از لیبل AM استفاده می کنید نباید بیشتر از 140 سانتی متر باشد.

برای جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس داخل فروشگاه ها از لیبل AM ضد سرقت استفاده میشود. به طور معمول از این لیبل ها در فروشگاه هایی هم چون لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی استفاده میشود، زیرا برای این دسته از کالاها نمی توان از تگ های ضد سرقت استفاده کرد. لیبل AM نوعی برچسب ضد سرقت است که زمانی که روی اجناس و کالا ها چسبانده میشود در صورت خروج آن ها(سرقت)، دستگاه گیت فروشگاهی به این موضوع حساسیت نشان میدهد و شروع به آلارم زدن میکند و صاحب مغازه را متوجه سرقت میکنند. هرکدام از گیت های فروشگاهی نسبت به یک نوع لیبل حساس هستند . لیبل AM برای جلوگیری از سرقت کالاهای کوچک و گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد.

لیبل AM

 

لیبل RF

برای کالا هایی همچون پوشاک ، کیف ها و کفش ها، عینک ها و موارد مشابه از تگ های سخت برای جلوگیری از سرقت استفاده می شود  اما برای کالا هایی که نمی توان از تگ سخت استفاده کرد مانند کتاب ، اجناس سوپر هایپر،… از لیبل ها استفاده می شود .

لیبل RF درانواع اندازه های 4*3 ، 3*3 و 6*3 در بازار عرضه میشود.لیبل RF بسیار نازک بوده و پس از چسبیده شدن بر روی کالا دیگر نمی توان آنرا جدا کرد ، در نتیجه این نوع از لیبل ها برخلاف تگ ها به همراه کالاهایی که فروش می روند خارج می شود بنابراین باید قبل از خارج شدن لیبل را غیر فعال کرد. برای غیرفعالسازی با استفاده از خنثی کننده لیبلRF آنرا غیر فعال می نماید و سپس خارج می کنند.

از جمله معایب لیبل RF ضعف این تکنولوژی در مقابل اجناس فلزی می باشد .لیبل RF بدلیل قیمت مناسب آن رایج ترین نوع لیبل امنیتی مصرفی در اماکنی هم چون هایپرها می باشد. این لیبل ها در دو مدل بارکد دار و ساده تولید می شوند که مدل بارکد دار آن از برخی جهات امنیت بیشتری نسبت به مدل ساده آن را دارد .

لیبل RF

گیت های فروشگاهی آنتن هایی بوده که برد الکترونیکی داخل آن ها قرار داده شده است و مانند یک ناظر وظیفه شناس در بخش ورودی فروشگاه ها نصب شده و هنگامی که که کسی قصد داشته باشد کالا ها را به سرقت ببرد با آژیر کشیدن و اخطار دادن فروشنده یا صاحب مغازه را مطلع میکند.

البته گیت فروشگاهی به تنهایی این کار را انجام نمیدهد بلکه از تگ ها یا لیبل های کاغذی هم کمک میگیرد تا این کار را انجام دهد.

تگ ها و لیبل ها روی کالاها  نصب میشوند و در صورتی که کسی قصد داشته باشد کالا را بدون اجازه از فروشگاه خارج کند ، تگ ها به گیت فروشگاهی پیغام میفرستند و گیت ها با دریافت پیام به صدا در می آیند.
تگ های ضد سرقت و لیبل ها کاربردشان یکسان است اما از لحاظ ظاهری و ابعاد با هم متفاوت هستند. تگ های ضد سرقت پلاستیکی بوده و بسیار مقاوم هستند و به وسیله ی سوزنی که درون آن ها قرار دارد روی کالاها قفل میشوند وتنها به کمک دستگاه جدا کننده ی تگ باز میشوند.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF

گیت های فروشگاهی RF  در محدوده ی فرکانسی ۳٫۷ مگا هرتز تا ۱۰٫۲ مگا هرتز در بازار عرضه میشوند.

بیشتر گیت های موجود در بازار را گیت های ۸٫۲ مگا هرتز تشکیل داده اند.چراکه دارای سرعت بالای تشخیص و نویز پذیری پایین دزد گیرهای فروشگاهی در فرکانس ۸٫۳ مگا هرتز هستند.

این مدل از گیت های فروشگاهی RF در فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز دارای کارایی بهتری بوده و با فرکانس های دیگری نیز در بازار عرضه میشوند.

این سیستم ها با اینکه قیمت پایین تری نسبت به سایر دستگاه ها دارند، کاربرد بیشتری هم دارند.از این نوع سیستم ها با توجه به کیفیت سیستم الکترونیکی آنتن و تکنولوژی برد آن در بسیاری از اماکن از جمله سوپر مارکت ها و ... کاربرد دارند.

گیت فروشگاهی rf

گیت فروشگاهی AM

 این گیت ها با فرکانس های ۵۸ کیلوهرتز کار میکنند و نسبت به بقیه ی گیت ها عملکرد مناسب تری برای اجناس فلزی دارند و دقت آنها بالا تر بوده و محدوده ی بیشتری را تحت پوشش قرار میدهند، با این حال قیمت این گیت ها نسبت به نمونه های دیگر بالا تر است.

گیت ها کالایی نیستند که تنها یک بار مورد استفاده قرار بگیرند بلکه میتوان برای مدت طولانی از آن ها استفاده کرد. اگر قصد راه اندازی فروشگاه دارید اما نمی خواهید هزینه ی زیادی برای خریدن گیت ها بپردازید، میتوانید نوع دسته دوم این کالاها را خریداری کنید. زیرا قیمت گیت فروشگاهی دسته دوم نسبت بهگیت نو کمتر است؛ البته به شرطی که دستگاه آسیبی ندیده باشد و به درستی کار کند.

گیت فروشگاهی am

اجاره سوئیت روزانه

همان‌قدر که اجاره ویلا و منازل در شهرهای گردشگری ایران رواج دارد، اجاره سوییت روزانه یا ماهانه نیز در شهرهای صنعتی رایج است. به خصوص در شهر تهران اغلب کارمندان و دانشجویان که زمان زیادی از روز را خارج خانه سپری می‌کنند، مشتریان پر و پا قرص اجاره سوئیت در تهران به حساب می‌آیند.

رزرو سوئیت روزانه که این روزها بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود، در گذشته به صورت سنتی انجام می‌شد و اتلاف وقت فراوانی را برای شخص به همراه داشت. اگر اقامت‌های کوتاه مدت و پرتکرار به شهر خاصی داشته باشید، اجاره آنلاین سوئیت روزانه یک توصیه با صرفه اقتصادی به شماست.

قیمت رزرو سوئیت

همانطور که قبلا اشاره کردیم، رزرو و اجاره سوییت همزمان با رفع نیاز شما به اقامت کوتاه مدت، انتخابی بسیار اقتصادی بوده و طرفداران بسیاری دارد. برای اطلاع از قیمت رزرو سوئیت و اجاره سوئیت ارزان و متناسب با بودجه خود، از امکانات سایت ایران ماوا کمک بگیرید.

اجاره آپارتمان مبله روزانه

فرقی نمی‌کند سفر شما تفریحی باشد یا غیر تفریحی، در صورتی که نیاز به اقامت راحت و نسبتا ارزان داشته باشید، اجاره آپارتمان مبله روزانه به دردتان خواهد خورد. شاید بلافاصله پس از شنیدن «اجاره آپارتمان روزانه»، یک خانه بی‌روح و سرد را در ذهنتان تداعی کنید که هیچ شباهتی به حس و حال ناب یک منزل شخصی ندارد، اما یک جستجوی ساده بین تصاویر نمونه‌‌های رزرو آپارتمان مبله کافیست تا به این نتیجه برسید اغلب این واحدهای آپارتمانی، پیشواز گرمی برای سکونت چند روزه یا حتی ماهانه شما تدارک دیده‌اند.

 

اجاره آپارتمان مبله برای کسانی که هزینه اقامت در هتل را بالا دانسته، اما به دنبال اقامت راحت در منزلی با امکانات مناسب هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد؛ مطمئنا اقامت کوتاه مدت در خانه‌ای که حس خانه خودمان را داشته باشد، برای چنین افرادی تجربه لذت بخشی خواهد بود.

رزرو آپارتمان مبله و سکونت چند روزه در آن، زحمت جابجایی بسیاری از وسایل شخصی را از دوش شما بر‌می‌دارد. این در حالی است که در طی سال‌های گذشته استقبال مخاطبان از اجاره منزل مبله به قدری بالا رفته که در صنعت گردشگری اسم و رسمی پیدا کرده‌اند.

گردشگران خارجی هم که قصد سفر به ایران را دارند در سایت ها متعدد به دنبال رزرو آپارتمان مبله به شکل روزانه هستند به دلایل متعدد از جمله اینکه هزینه ها براشون کمتر حساب میشه در مقایسه با هتل و همچنین راحتی و ارامش بیشتری در آپارتمان دارند و میتوانند مهمان دعوت کنند و اشپزی کنند.

 

تنها چیزی که زیبایی برای نمای ساختمان ها را به وجود می آورد شستشوی نماها است و دلیل دوم این امر نیازهای نگهداری و نظافت ساختمان ها است اگر نمای ساختمان با دوده ، خاک و چیزهای دیگر پوشانده شده باشد ، لایه های زیرین نما به صورت واظح دیده نمی شود بنابراین اگر به موقع متوجه این کار نشدید در این صورت بخشی از نما در معرض تخریب قرار می گیرد و باید قبل اتفاق آن نسبت به شستشوی نما اقدام کنید تا مشکلی به همراه نداشته باشد و با نماشویی ساختمان به راحتی می توان آسیب های احتمالی را در زیر آلاینده ها مشاهده کرد و قبل از وخیم شدن وضعیت آن ها اقدام به تعمیر کرد.

در بحث قیمت شستشوی نما یکی از مهم ترین مواردی است که با قیمت نما رابطه مستقیمی دارد و بحث نوع سنگ استفاده شده در نمای ساختمان نیز از موارد مهمی است که در قیمت نماشویی ساختمان دخیل است و در ساختمان هایی که کار شستشو در آن ها انجام می شود از موارد مهم می توان گفت که باید ساختمان مورد نظر دارای آب و برق سه فاز باشد تا متخصصین بتوانند امر شستشوی نمای آن ها را شروع کنند و همچنین موضوع دیگری که تأثیر زیادی در قیمت نما دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است که در تعیین قیمت نماشویی ساختمان نیز در نظر گرفته شده و کارفرما باید مورد بررسی قرار دهد .

نانومواد علاوه بر قدرت تمیز کردن بیشتر در برابر دوده و گرد و غبار ها دوام نظافت را بعد از انجام شستشو افزایش می دهد در حال حاظر تمام شرکت هایی که در حال شستشوی نماشویی ساختمان ها هستند از مواد نانو به عنوان بهترین مواد در کار خود مورد استفاده قرار می دهند و دوامی که بعد از نظافت بر روی نما ها ایجاد می شود را از پارامتر های اصلی خود می داند .

  • نماشویی ساختمان با داربست و بدون داربست
  • نماشویی ساختمان با مواد نانو و مناسب
  • نماشویی ساختمان با سیلیس و پولیش
  • نماشویی با سند بلاست
  • شستشوی نمای ساختمان با واتر جت
  • ارائه مشاوره رایگان برای نماشویی ساختمان با بررسی توسط افراد متخصص
  • شستشوی نمای ساختمان با طناب
  • استفاده از جدیدترین دستگاه های شستشوی نمای ساختمان
  • استفاده از دستگاه سند بلاست سه فاز برای نماشویی
  • اجاره دستگاه کلایمر امروزه در ساختمان هایی که از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند رواج دارد و بهترین جایگزین برای داربست های قدیمی است زیرا این دستگاه کارایی بسیار زیادی را در بخش های مختلف ساختمان بر عهده دارد.

    کاربرد کلایمر :

    با پیشرفت روز افزون تکنولوژی هر روز دستگاه های جدیدی در بخش های مختلف اظافه می شود در کنار این که به عنوان بهترین جایگزین برای دستگاه های قدیمی می شود همچنین کیفیت و سرعت کار را تا حد زیادی پیش می برد .

    دستگاه کلایمر از یک بخش نفربر ایجاد شده است که شامل یک اتاقک روباز است و با توجه به نوع و مدل آن حرکت عمودی، افقی و مورب به همراه دارد که در هر حالتی از ساختمان می توان از این دستگاه پر کاربرد استفاده کرد.

    میتوان با اجاره کردن کلایمر از شرکت هایی که جهت اجاره اقدام میکنند از جمله شرکت پازیریک برای شستشوی نما ساختمان های بلند استفاذه کرد کلایمر راهی ایمن هست برای شستشوی نما

گیت فروشگاهی

۱۱
شهریور

گیت فروشگاهی چیست؟

گیت فروشگاهی آنتن هایی هستند که برد الکترونیکی داخل آن ها قرار داده شده است .

دوربین های مدار بسته زمانی کاربرد دارند که سرقت اتفاق افتاده است و به کمک دوربین ها میتوان سارق را پیدا کرد اما گیت فروشگاهی با به صدا در آمدن در لحظه ی سرقت فروشنده را آگاه میکند و از وقوع سرقت جلوگیری میکند.

تگ ها و لیبل ها روی کالا ها نصب میشوند و در صورتی که کسی قصد داشته باشد آن ها را بدون اجازه از فروشگاه خارج کند به گیت فروشگاهی پیغام میفرستند و گیت با دریافت پالس به صدا در می آید.

 

گیت فروشگاهی

 

نکاتی که در استفاده ازگیت فروشگاهی باید رعایت کنیم عبارتند از :

همچنین کالاهای تگ دار نباید خیلی به گیت نزدیک باشند زیرا گیت دچار خطا میشود و به اشتباه آلارم میزند.

همانطور که میدانید گیت ها  برای اینکه آسیب نبینند باید از ضربه فیزیکی و فشار در امان بمانند. نزدیک بودن کابل های برق به گیت باعث آسیب رسیدن به آن میشود.

گیت فروشگاهی دست دوم نسبت به نو آن کم هزینه تر است اما به شرطی که سالم باشد .

 

گیت فروشگاهی انواع مختلفی دارد : گیت فروشگاهی RF و گیت فروشگاهی AM.

 

گیت فروشگاهی RF

غالب بازار را گیت های 8.2 مگا هرتز تشکیل داده اند.

علت این امر سرعت بالای تشخیص و نویز پذیری پایین دزد گیرهای فروشگاهی در فرکانس 8.3 مگا هرتز می باشد.

این سیستم ها به علت قیمت پایین تر نسبت به سایر دستگاه ها کاربرد بیشتری دارند.از این نوع سیستم ها با توجه به کیفیت سیستم الکترونیکی آنتن و تکنولوژی برد آن حتی می توان در سوپر مارکت ها و لوازم آرایشی،ورزشی ولوکس فروشیها نیز استفاده کرد.

گیت فروشگاهی RF با تنوع فرکانس 8.2 مگا هرتز و 4.75 مگا هرتز و 3.25 مگا هرتز و 1.95 مگاهرتز توانسته است  مشکلی که در مجتمع های تجاری  به علت کنار همقرار گرفتن فروشگاه ها  که باعث شده که گیت های فروشگاهی بر روی هم اختلال ایجاد کنند حل نموده است.

.گیت فروشگاهی RF

 

همچنین انتخاب تگ نیز با توجه به گیت فروشگاهی RF انتخاب شده برای فروشگاه پیشنهاد میگردد.در ایران شرکت ها معمولا برای آسودگی خیال بیشتر تگ های بزرگتر را پیشنهاد می کنند.ولی آنتن ها پیشرفته و مدرن از نظر فناوری الکترونیک با تگ های کوچکتر هم به خوبی کار می کنند .حتی قابلیت افزایش به بیش از 2 آنتن را دارند . آنها می توانند به خوبی در مجاورت یکدیگر سنکرون شده و ورودی های عریض را پوشش دهند.

 

گیت فروشگاهی AM

 

گیت فروشگاهی AM بیشتر با اجناس فلزی سازگار است و با فرکانس کاریkhz 58با لیبل های کوچک تری می تواند کار کند .

گیت فروشگاهی AM از توان و عملکرد مناسب تری برخوردارمی باشد.

این سیستم توانایی محافظت از خروجی عریض تر را داشته و با سرعت بالاتری کار می کند ولی از قیمت بالاتری نسبت به سیستم های RF  برخوردار هست.

در اغلب فروشگاههای بزرگ که پرداخت قیمت نسبتاً بالای این گیت ها برایشان صرفه اقتصادی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

گیت فروشگاهی AM

 

اجناسی که لیبل و تگ روی آنها نصب شده از آنتن گیت باید دو متردور باشد برای عملکرد بهتر گیت فروشگاهی AM.

اگر میز فروش به گیت فروشگاهی AM نزدیک است همه ی تگ های جدا شده را درون کشو و در نزدیکی آنتن گیت قرار ندهید؛ زیرا کنار هم بودن این تگ ها فرکانس بسیار قوی به وجود می آورند و باعث خطا در آلارم دستگاه و به اصطلاح آلارم کاذب میشوند.

 

 

 

در این مقاله میخواهیم به بررسی سایبان های چتری، سایبان پنجره و سایبان برقی بپردازیم.

 

سایبان چتری

 

از انواع دیگر سایبان ها می توان به سایبان چتری اشاره کرد.این سایبان مناسب افرادی است که علاقه ی زیادی به فضای باز دارند و از سایبان های محبوب و پر مخاطب است که جدا از کاربردی که دارند از جلوه ی زیبایی هم برخوردارند. این سایبان ها از تابش نور آفتاب و بارش انواع ریزگرد و برف و باران جلوگیری میکنند.

این سایبان ها جزو سایبان های مصرفی هستد و علت اصلی نام گذاری آن ظاهر چتر گونه‌ی آن است که اغلب از یک سقف هشت ضلعی یا مربعی شکل و یک میله فلزی یا طرح چوب ساخته شده است.

بیشترین کاربرد سایبان‌های چتری در کافی شاپ ها، رستوران ها و استخرها است و امکان لذت بردن از لحظات را در محیطی فرح بخش به دور از مزاحمت‌های نور خورشید را فراهم می‌کند. قسمت پایین سایبان چتری دارای نوک تیزی است که در زمین های شنی یا ماسه ای نیز می تواند در زمین فرو رفته و به راحتی نصب شود باز و بسته شدن این سایبان به راحتی انجام می شود.

 

سایبان چتری

 

سایبان پنجره

 

یکی دیگر از سایبان های کاربردی سایبان پنجره است.

سایبان پنجره  به محافظی مسقف گفته می‌شود که محدوده و فضای مرکزی خود را از هر گونه آسیب و تابش نور آفتاب و بارش باران و برف و ریزگرد‌ها و دیگر آسیب‌ها محافظت می‌کند. 

سایبان پنجره اغلب نقش حفاظتی ایجاد می کند تا از در و پنجره و شیشه ها مراقبت کند.از مزیت های بزرگ آن می توان به این مورد اشاره کرد که از ورود آب به داخل پنجره‌ها و درب‌ها جلوگیری می‌کند و با پوشش مقاومتی خود در برابر ضربه‌ها و سقوط اشیا و ریزش‌های جوی بسیار محکم و مقاوم است.

سایبان های پنجره عمدتا تداعی کننده حس آرامش و زیبایی است.این سایبان ها معمولا به عنوان نورگیر و باران گیر هم استفاده می شود.همچنین این سایبان ها سبک هستند و مقاومت بالایی دارند.

سایبان پنجره

 

سایبان برقی

 

سایبان برقی سایبانی است بسیار پر کاربرد و در بین افراد حرف اول را میزند و جزو نیازهای اولیه برای همه اقشار جامعه محسوب میشه.سایبان برقی را میتوان از انواع سایبان‌های متحرک دانست.

سایبان برقی به عنوان پوشش و سازه‌ای مستحکم دارای موتور الکتریکی تعبیه شده در زیر سقف خود می‌باشد که با متصل شدن این موتور به جریان برق قابلیت کارایی پیدا می‌کند.سایبان برقی انواع مختلفی دارد که می توان به سایبان برقی متحرک اشاره کرد.

ازمزیت های این سایبان این است که هیچ گونه محدودیتی ندارد می توان در هر شرایطی از آن استفاده کرد.سایبان برقی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها تبدیل شده است چرا که به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد.

 

سایبان برقی