sanat

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید کارتن پلاست


کارتن پلاست از بهترین محصولات پتروشیمی مورد استفاده در صنایع مختلف است. این محصول که به صورت ورقه هایی در طول، عرض، قطر و رنگ های مختلف و گوناگون در بازار یافت می شود در صنایع تبلیغاتی، کشاورزی و تزئینات ساختمان و دکوراسیون کاربرد بسیار بالایی دارد. استفاده از این ماده به دلیل خواص بالای آن در بین متخصصان بالا است. در این مقاله، با انواع متنوع این محصول، قیمت های مختلف این کالا و شیوه های مختلف خرید کارتن پلاست آشنا خواهید شد.


ارتباط قیمت کارتن پلاست با نوع جنس ورق آن و کاربرد آن


برای خرید کارتن پلاست مورد نظر خود که برای استفاده ی شما مناسب باشد باید به خوبی از انواع مختلف کارتن پلاست و کاربرد های مدل های مختلف این محصول مطلع باشید. یکی از مهم ترین کاربرد هایی که بسیاری از صاحب صنایع را به سوی خرید کارتن پلاست جذب می کند، مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما و انعطاف پذیری آن در حین استحکام است. بسیاری از شرکت های تجاری و تبلیغاتی از این ماده برای ساخت بسیاری از بنر ها، پوستر ها و تابلو های تبلیغاتی استفاده می کنند. استفاده از کارتن پلاست در بسته بندی و تبلیغات به دلیل مقاومت، ضد آب بودن و ضد قارچ بودن محبوب است.


یکی از گران ترین مدل هایی که امکان دارد به هنگام خرید کارتن پلاست به آن بر بخورید، نمونه هایی هستند که برای سقف و دیواره های گلخانه ها استفاده می شوند. اگر هدف شما از خرید کارتن پلاست استفاده از آن به عنوان عایق صدا یا حرارت است، قیمت محصول کمی از حد معمول بالاتر می رود. همچنین از میان کارتن پلاست های دو لایه و سه لایه، مدل هایی که ضخامت بیشتری دارند دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر مدل های موجود در بازار می باشند. بعضی کارتن پلاست ها به دلخواه مشتری و درخواست کننده از مواد مختلفی ساخته می شوند. در هنگام خرید کارتن پلاست مورد نظر خود، احتمالا از طرف فروشنده به شما اطلاع داده می شود که ورقه های کارتن پلاست ها می توانند بر اساس نوع، مدل و شکل خود از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته شوند. این دو از مهم ترین ساختار ها در صنعت پتروشیمی و یا ساخت بافت های پلاستیکی به شمار می روند. در ادامه شما را با تفاوت های بین پلی پروپیلن و پلی اتیلن آشنا می کنیم تا برای خرید کارتن پلاست ایده آل خود اطلاعات کافی داشته باشید.


الف) خرید کارتن پلاست پلی پروپیلن


پلی پروپیلن ساختار سفت تری دارد که این باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه و ترک خوردگی می شود. همچنین برای ساخت یک ورقه ی کارتن پلاست شفاف، آن را از جنس پلی پروپیلن می سازند. این شفافیت به هنگام بسته بندی مواد غذایی کاربردی تر است چرا که به دلیل اینکه پلی پروپیلن کریستال های شفاف تری دارد، نور را بهتر از دیواره های خود عبور می دهد و در حفظ طعم کارایی بالا تری نسبت به کارتن پلاست ساخته شده از پلی اتیلن دارد.

ویژگی های کارتن پلاست

کارتن پلاست محصولی از کارخانه ایران کارتن پلاست می باشد که از مواد پلی پروپیلن به روش اکستروژن تولید میشود و دارای ویژگیهای ذیل است :

9 ) قابلیت برش آسان

با توجه به اینکه کارتن پلاست داری استحکام و دوام بی نظیری می باشد ولی با این حال بر خلاف تصور براحتی قابلیت برش را دارد و می توان ورقها و رول های کارتن پلاست را به راحتی با یک تیغه برش داد و به شکل و طرح مطلوب خود در آورد . اما ما در کارخانه ایران کارتن پلاست برای ساخت محصولات همچون استند های فروشگاهی و تبلیغاتی و یا جعبه های بسته بندی و جعبه میوه ها برای برش های دقیق تر و منظم تر از دستگاهای تمام اتوماتیک استفاده میشود و همچنین با توچه به طرح سفارشی از طرف مشتری برای اتصال قطعات بریده شده از منگنه ، چسب گرم ، جوش پلاستیکی و دیگر روشهای مطمئن استفاده میکنیم .

10 ) حفظ انعطاف اولیه

همانطور که در بالا نیز اشاره شد کارتن پلاست از انعطاف پذیری بالایی هنگان تولید برخوردار است و همین انعطاف پذیری در این محصول تا زمانیکه در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار نگرفته از بین نخواهد رفت و نرمی خود را بطور کامل همچون گذشته حفظ خواهد کرد .

11 ) غیر قابل اشتعال

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که با شنیدن این موضوع تعجب کرده و بگید محصولی که از پلی پروپیلن ساخته شده امکان ندارد قابل اشتعال باشد و همیشه شاهد آتش گرفتن محصولات پلاستیکی بوده و هستیم . بله نظر شما در این مورد صحیح می باشد . کارخانه ایران کارتن پلاست در صورت نیاز مشتری به کارتن پلاست غیر قابل اشتعال از مستربچ آنتی فایر در پروسه تولید محصول خود استفاده میکند تا کالای تولید شده غیر قابل اشتعال شده و در مقابل حرارت فقط ذوب شده و ترش و ریسک گسترش آتش را کمتر نماید .

12 ) مقاومت در برابر ضربه و له شدن

با توجه به توضیحات ردیف 4 در مورد دلاسل استحکام کارتن پلاست به همان دلایل مقاومت این محصول در برابر ضربه و له شدن بسیار بالا خواهد بود و از این ویژگی می توان استفاده کرد و در ساخت پدکارتن پلاست بهره لازم را برد .

13 ) مقاوم در برابر مواد شیمیایی

تقریبا اکثر محصولات تولید شده از مواد پلی پروپیلنی در برابر مواد شیمیایی مقاومت ایده آلی دارند و محصولات تولید شده در ایران کارتن پلاست نیز از این قاعده مستثنی نیست .

14 ) عایق گرما

کارتن پلاست بدلیل ساختار H شکا خود مانع از هدر رفت گرما یا سرمای محیط میشود و میتوان از آن به عنوان عایق استفاده کرد از این رو در صنعت ساختمانیاین محصول کاربرد فراوانی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی دارد .

15 ) عایق رطوبت

کارتون پلاست کاملا مانع از عبور آب و رطوبت از خود می شوند. لذا در گلخانه ها ، استخر ها و … کاربرد فراوانی دارند.

16 ) عایق صوت

به دلیل ساختار شبکه ای این محصول و وجود هوا در داخل صفحات آن علاوه بر عایق دمایی ، می توان از آن به عنوان عایق صدا بهره گرفت و برای ایزوله کردن صدای ها محیط از این کارتهای پلاستیکی استفاده کرد

17 ) عایق UV

بنا به سفارش مشتری مواد مخصوصی در تولید این محصول به کار گرفته می شود که از عبور اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری کرده و مقاومت این محصول را در مقابل نور آفتاب به مقدار بسیار زیادی افزایش می دهد.

18 ) قابل بازیافت

این محصول کاملا قابل بازیافت می باشد.

19 ) دارای استاندارد جهانی

این کالا کاملا ساخته شده با مواد استاندارد که تایید شده از FDA (وزارت بهداشت آمریکا ) می باشد.

20 ) جدا کننده

از این محصول می توان به عنوان طبقه بندی محصولات در طبقات زیاد طولی استفاده کرد..

21 ) شفافیت

یکی دیگر از ویژگیهای محصولات کارتن پلاست این است که می توان با افزودن مستربچ هسته زا شفافیت پلی پروپیلن را از طریق سازمان دهی مولوکولی در حین فرآیند را افزایش داد و بتوان درخواست مشتریانی که خواستار ورق پلاست های شفاف می باشند را تامین کرد .

22 ) آنتی استاتیک

یکی دیگر از ویژگیهایی که می توان در تولید کارتن پلاست به درخواست مشتری فراهم نماییم تولید محصولی با خاصیت آنتی استاتیک برای جلوگیری از ایجاد الکترسیته ساکن و جذب گرد و غبار در سطح محصول می باشد .

مزایای استند های تبلیغاتی کارتن پلاست

تبلیغات رکن اصلی در هر شرکتی جهت بهبود وضعیت فروش و معرفی کالاها و خدمات به مشتریان هر شرکت و تولیدکننده ای می باشد.در این راستا شرکت ایران کارتن پلاست با بهره گیری از مدرنترین دستگاه های تولید کارتن پلاست ، دستگاه های چاپ سیلک و دیجیتال ، دستگاه های برش و دایکات و نیز استفاده از مهندسین زبده در امر طراحی و ارائه طرح های چشم نواز توانسته است نقش به سزایی در امر تبلیغات محصولات و خدمات شرکت های مختلف داشته باشد.ورق پلاست به دلیل سبک بودن،مقاوم در برابر ضربه و آفتاب،ضدآب بودن،چاپ پذیری فوق العاده و ده ها مزایای دیگری که دارد می تواند انتخاب استند کارتن پلاست را برای شرکت ها توجیه پذیر نماید. در زیر به چهار مورد از مزایای این استندها اشاره می کنیم:

1- برند شرکت خود را ارتقا دهید:
استندهای کارتن پلاست می توانند برند تجاری شما را با روش های جدید ارتقا دهند. شما با قرار دادن استند محصولات خود در مقابل مصرف کننده ، حتی اگر محصول شما تمام شده باشد ، باز برای آنها شما و برندتان وجود دارید و شما را می بینند. خدمتی را تصور کنید که شما را شبانه روز در مقابل بازار ایده آلتان قرار می دهد و هرگز از آن شکایتی ندارد. این دقیقاً همان چیزی است که استندها برای شما انجام می دهند.

2- سلیقه خود را در طرح و ابعاد لحاظ کنید:

تنوع ابعاد ، طرح ، رنگ  و ضخامت و گرماژ کارتن پلاست به شما این امکان را میدهد تا رویای استند خود را به واقعیت تبدیل کنید.تصور کنید از چنان رنگ و طرحی برای محصول خود استفاده کنید که فروشگاه ها از شما بابت زیبایی بصری که به فروشگاه آنها بخشیده اید تشکر کنند.

3- افزایش درآمد:

افزایش درآمد برای هر شغلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استندهای تبلیبغاتی در فروشگاه ها می توانند نقش به سزایی در روند خرید مردم داشته باشند.طبق آمار جهانی POPAI در مقایسه خرید آنلاین و خرید فیزیکی ، مردم بیش از 70% محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ها و به صورت حضوری تهیه می کنند.

4- رضایت مشتری :

راحتی مشتری در خرید در همه زمانها در دنیای تجارت اهمیت فوق العاده ای دارد. کسانی که روند خرید را برای مشتری ها  آسان می کنند ، زمان بهتری در بازار خواهند داشت. بنابراین با داشتن یک استند فروشگاهی، دقیقاً عاملی را که به دنبال آن هستید ، به بازار هدف ایده آل خود می دهید و وقتی اوضاع برای مشتری راحت تر باشد ، آنها خریداری می کنند.

شما میتوانید برای سفارش استند تبلیغاتی جهت تبلیغ محصولات تولیدی خود به سایت ایران کارتن پلاست مراجعه کنید و از طریق تلفن های درج شده سفارشات خود را انجام دهید با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اولین فرصت و کوتاهترین زمان محصول خود را تحویل بگیرید.

 

 

 

مبلمان اداری یکی از ضروری ترین تجهیزات موجود در هر محیط کار می باشد که برای نظم بخشیدن به فضای کار و فراهم ساختن شرایط ایده آل برای نشستن کارکنان و ارباب رجوع لازم است به آن توجه شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این تجهیزات، در ساخت و طراحی مبلمان اداری لازم است به موارد مخنلفی از قبیل جنس، طرح، اندازه و ابعاد و وزن هر یک دقت شده و استانداردها رعایت گردد. گروه راشنکو؛ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان اداری در ادامه به هر آنچه که باید درباره این تجهیزات و موارد مهم در ساخت و طراحی آنها بدانید اشاره خواهد نمود.

جنس مبلمان اداری

مبلمان اداری مجموعه ای از میز، صندلی، مبلمان تک نفره و چند نفره و میز جلو مبلی گفته میشود که در محیط های کاری و اداری استفاده میشوند. با توجه به کاربرد بسیار زیاد این تجهیزات نسبت به مبلمان های خانگی، لذا لازم است جنس این نوع مبلمان به گونه ای انتخاب شود که طول عمر آنها را تضمین کند. به منظور حفظ زیبایی و دوام و همچنین فراهم ساختن شرایط ایده آل برای شسشتو و نظافت صندلی و مبلمان ها، روکش های چرم مصنوعی و طبیعی برای این منظور انتخاب میشوند. در مقابل، جنس به کار رفته برای تولید میز مدیریتی و سایر میزهای موجود در دفتر کار از چوب استفاده میشود. علاوه بر چوب، در مبلمان اداری مدرن از ام دی اف نیز استفاده میشود تا برش کاری و ایجاد طرح های متنوع در آن ها آسان تر و ارزان تر باشد.
صندلی مدیریتی، کارشناسی و کارمندی از دیگر اجزای موجود در سرویس مبلمان اداری می باشد که در اغلب مواقع روکش چرم برای آنها استفاده میشود. بدنه و پایه و اسکلت اصلی این صندلی ها به منظور افزایش مقاومت و تحمل وزن های سنگین از فلز ساخته میشوند. سایر اجزا و قطعات موجود در سرویس مبلمان با توجه به سبک طراحی آنها ممکن است تغییر کند.

قیمت مبلمان اداری

مدیریت هزینه از مهم ترین کارهایی می باشد که برای موفقیت در هر کسب و کار باید به آن توجه داشت. یکی از راه های مدیریت بهتر شرایط اقتصادی انتخاب صحیح تجهیزات در محیط کار می باشد که مبلمان ها را نیز شامل میشود. قیمت مبلمان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که در حین خرید باید به آن توجه داشت که عبارتند از:

سبک طراحی مبلمان.تعداد مبلمان..جنس میز و صندلی و...


جنس صندلی مدیریتی

در طراحی و ساخت صندلی مدیریتی بخش های مختلفی وجود دارد که باید به آن توجه داشت از قبیل جنس سازه و بدنه صندلی، روکش و جنس فوم به کار رفته برای نشیمن. بدنه و پایه های اصلی این نوع صندلی باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد و به همین دلیل از فلزات مرغوب و مقاوم استفاده میشود. البته فلز به کار رفته برای این صندلی علاوه بر مقاومت، باید وزن سبکی داشته باشد تا حرکت دادن صندلی را با مشکل مواجه نکند. روکش های پارچه ای نه تنها به مرور زیبایی خود را از دست می دهند، بلکه به اندازه صندلی مدیریتی چرم جلوه ندارند.
فوم به کار رفته برای بخش نشیمنگاه صندلی مدیریتی از نوع فوم سرد می باشد که از تعریق جلوگیری نموده و با استفاده متوالی صندلی ارتفاع آن کاهش پیدا نمی کند.

قیمت صندلی مدیریتی

قیمت صندلی مدیریتی در حالت کلی نسبت به سایر انوع صندلی اداری قیمت بالاتری دارد و فاکتورهای متعددی در آن دخیل می باشند. از مهم ترین مواردی که در گران یا ارزان بودن صندلی تاثیرگذار هستند، ابعاد و اندازه صندلی، جنس بدنه، روکش و فرم و طرح کلی آن می باشد که باید در حین خرید صندلی مدیریتی به آن توجه داشت. صندلی هایی که دارای تکیه گاه ها بلند بوده و سر و گردن را براحتی در بر میگیرند گران تر می باشند. علاوه براین، صندلی هایی که استانداردهای ارگونومیک را در نظر گرفته اند و ارتفاع نشیمنگاه تا زمین و دسته ها و میزان خمیدگی تکیه گاه آن قابل تنظیم است، قیمت بالاتری دارند.

ابعاد صندلی مدیریتی

بر اساس استانداردهای در نظر گرفته شده برای طراحی و ساخت صندلی مدیریتی، ابعاد بخش نشینگاه تا زمین، تکیه گاه و عرض و عمق نشین باید توجه شود. عرض بخش نشیمن صندلی 43 تا 50 سانتی متر کاملا استاندارد است. در حالت کلی، ابعاد و ارتفاع در نظر گرفته شده نشیمنگاه باید به گونه ای باشد که کف پا فرد به صورت صاف روی زمین قرار گیرد. علاوه براین، پس از قرار دادن دستها روی دسته های صندلی، زاویه بازوها با میز باید 90 درجه باشد تا از بروز مشکلات جسمی متعدد جلوگیری شود. البته با توجه به جسه فرد ابعاد صندلی بزرگتر هم میشه طراحی بشه برای افراد چاق

در خرید صندلی مدیریتی باید توجه زیادی شود، چون قیمت این صندلی ها نسبت به سایر تجهیزات گران تر بوده و انتخاب گزینه های غیر استاندارد، نه تنها سلامت فرد را تهدید می کند، بلکه هزینه اقتصادی زیادی را به هدر می دهد. مواردی که باید در خرید صندلی مدیریتی مد نظر قرار داد عبارتند از:
⦁ ابعاد صندلی متناسب با ویژگی های بدنی افراد انتخاب شود.
⦁ صندلی هایی را خریداری کنید که ارتفاع دسته ها و صندلی قابل تنظیم باشد.
⦁ جنس روکش صندلی از مقاومت خوبی برخوردار باشد و به مرور دچار پاره شدن، خراش و ساییدگی نگردد.
⦁ فوم استفاده شده برای نشیمنگاه را به دقت بررسی کنید و صندلی هایی را خریداری کنید که از فوم سرد برای آنها استفاده شده است.
⦁ قبل از خرید صندلی مدیریتی نمونه های مختلف را با هم از نظر شکل و ظاهر، قیمت و جنس مقایسه کنید.
با توجه به تنوع زیادی در انواع صندلی های اداری، پیشنهاد می کنیم خرید اینترنتی صندلی مدیریتی را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی صندلی اداری می توان گزینه های مختلف را با هم مقایسه نمود و در نهایت انتخاب بهتری داشت. راشن یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه طراحی و ساخت صندلی اداری می باشد که امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم نموده است. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت راشن استفاده کنید.


انواع طرح های میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری با توجه به سمت افراد و کارکنان حاضر در هر محیط کار با هم متفاوت هستند. میز مدیریت، میز کارشناسی، صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی، کنفرانسی و میز انتظار ارباب رجوع همگی از جمله انواع مختلف این تجهیزات می باشند. علاوه بر ویژگی های کلی که در این تجهیزات به چشم میخورد، نوع طراحی و سبک آنها نیز کاملا متنوع است. به طوریکه می توان نوع طرح در نظر گرفته شده برای این تجهیزات را به دو گروه کلی زیر تقسیم بندی نمود:

میز و صندلی مدرن

این گروه از میز و صندلی ها دارای طرح های کاملا منحصر به فرد و متفاوت از نمونه های رایج می باشند. برش های ایجاد شده برای میز (نیم دایره، مستطیل، مدولار و..)، سبک های در نظر گرفته شده برای صندلی ها و اضافه کردن امکانات متعدد به هر یک را می توان در طرح های مدرن این تجهیزات مشاهده نمود. این سبک طراحی در دنیای امروز بسیار رایج بوده و به دلیل تنوع بالا در آنها، با هر نوع سلیقه و بودجه می توان نمونه های مناسبی را خریداری نمود.

میز و صندلی کلاسیک

میز و صندلی های کلاسیک همان طور که از نامشان مشخص است، به سبک کلاسیک طراحی شده اند. میزهای چوبی مستطیل یا نیم دایره ساده با چوب تیره، ایجاد منبت کاری در اطراف میز توصیفی کوتاه از میز مدیریتی کلاسیک می باشد. در اغلب میز های کلاسیک، چوب های بسیار مقاوم و تیره انتخاب میشوند و نمونه های به کار رفته برای اتاق مدیریتی کاملا با حفظ ابهت مدیر سازگار می باشد.

قیمت میز و صندلی های اداری

قیمت میز و صندلی اداری به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت و نرخ مشخص و ثابت را برای آنها تعیین کرد. مهم ترین مواردی که می توانند در افزایش و کاهش قیمت این وسایل موثر باشند عبارتند از:

جنس میز و صندلی اداری

در ساخت میز کار استفاده از چوب بسیار رایج می باشد و زیبایی و مقاومت را در کنار هم حفظ می کند. نوع چوب به کار رفته در این تجهیزات با هم متفاوت است و در بسیاری از میزهای مدرن از ام دی اف نیز استفاده میشود. نوع چوب، میزان ضخامت آنها و سایر تجهیزات جانبی که در آنها وجود دارد می تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد. در تعیین قیمت صندلی اداری، جنس روکش آنها و همچنین بدنه صندلی از مهم ترین فاکتورها به شمار می روند. صندلی های با روکش چرم طبیعی و بدنه و اسکلت فلزی از گران ترین نمونه های این تجهیزات به شمار می روند.

 

 

مزایا و معایب استفاده از صندلی ارزان

خرید صندلی ارزان قیمت مانند هر نوع وسیله دیگر بدون شک دارای مزایا و معایب متعددی خواهد بود. مهم ترین دلیلی که اغلب افراد خرید این نوع صندلی را ترجیح می دهند، صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود و مزیت دیگری ندارد. اما از معایب این نوع صندلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عمر مفید کمتر صندلی ارزان

از آنجا که برای ساخت و طراحی صندلی ارزان از متریال ها با قیمت کمتر استفاده میشود، لذا نمی توان از آنها انتظار طول عمر طولانی داشت. به طوریکه با استفاده مداوم از این صندلی ها ممکن است خیلی زود اهرم آن به مشکل بخورد و نتوان ارتفاع را به اندازه دلخواه تنظیم کرد. خراب شدن چرخ های صندلی، پاره شدن روکش، ایجاد ترک و شکستگی در دسته ها و تنظیم نشدن زاویه و درجه تکیه گاه همگی از جمله مواردی هستند که باعث میشوند عمر مفید صندلی ارزان کاهش پیدا کند که یک عیب محسوب می گردد.

وهم چنین در مواقعی غیر استاندارد بودن صندلی ارزان نیز میباشد.

کاربردهای مختلف مبلمان اداری مدرن

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، منظور و هدف از مبلمان اداری میز، صندلی و صندلی می باشد که هر یک کاربرد خاصی دارند. مبلمان یا صندلی های در نظر گرفته شده در این مجموعه برای ارباب رجوع اغلب از جنس چرم بوده و برخلاف مبلمان منازل دارای تکیه گاه بلندی نخواهند بود. پارتیشن های موجود در این مجموعه برای جداسازی بخش های مختلف محیط کار بر اساس سمت و نوع فعالیت می باشد که ارتفاعی کمتر از سقف داشته و به دلیل وزن سبک آنها براحتی قابل جا به جا شدن هستند.

چگونگی تولید و عرضه مبلمان اداری مدرن

در تولید و عرضه مبلمان اداری مدرن چند مسئله مهم وجود دارد که طراحان به آن توجه زیادی دارند. بررسی خواسته و سلیقه و نیاز کاربر اولین و مهم ترین موردی می باشد که هر طراح باید به آن توجه داشته باشد. این سلیقه و خواسته با توجه به فرهنگ افراد، نوع کسب و کار و گروه سنی متغییر است. علاوه براین، طراحی و ساخت مبلمان اداری مدرن باید به گونه ای باشد که در نهایت خروجی این کار کاملا کاربردی باشد. به عبارت دیگر، میزان کارایی و کاربردی بودن مبلمان نباید فدای زیبایی و منحصر به فرد بودن شود. توجه به متریال به کار رفته برای ساخت میز و صندلی، روکش آنها و سایر بخش ها همگی لازم است در طراحی و تولید و عرضه این نوع مبلمان مد نظر قرار گیرد.

مبلمان مدرن به همراه لوازم جانبی مدرن

گروه راشن به عنوان یکی از فعالان در عرصه تولید و طراحی و عرضه مبلمان اداری مدرن، علاوه بر این تجهیزات سایر لوازم جانبی و مورد نیاز برای هر محیط کاری را ارئه می دهد. برای خرید اینترنتی مبلمان اداری مدرن و کلاسیک کافیست با گروه راشن همراه باشید.

عوامل تاثیر گذار بر استاندارد بودن صندلی اداری

علاوه بر توجه به قیمت خرید صندلی اداری، لازم است به استاندارد بودن این تجهیزات نیز توجه شود. حالت و نوع تکیه گاه، میزان بزرگی و ارتفاع آن، میزان فاصله بخش نشیمنگاه صندلی با زمین، جنس روکش و گردان بودن یا نبودن آن همگی از مهم ترین مواردی هستند که بر استاندارد بودن صندلی تاثیر گذار هستند. راشنکو؛ تولید کننده انواع مبلمان و صندلی های اداری در اندازه و انواع مختلف، نه تنها به کیفیت محصولات خود توجه دارد، بلکه زیبایی آنها را نیز مد نظر قرار داده است. استفاده از روکش های مقاوم با رنگ های جذاب و بسیار زیبا و قیمت ارزان محصولات از جمله ویژگی های منحصر به فرد صندلی های اداری راشنکو به شمار می روند. برای برقراری ارتباط با این مجموعه و رفع ابهامات برای خرید اینترنتی صندلی کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت راشن با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

جنس صندلی اداری

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید صندلی های مدیریتی هستید یا صندلی کارشناسی، در هر صورت جنس آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به منظور افزایش مقاومت صندلی پایه های اصلی آن فلزی بوده و در برخی از مواقع از آبکاری کروم نیز برای آنها استفاده میشود. البته لازم به ذکر است که قسمت تکیه گاه دست برخی از صندلی های اداری از جنس پلاستیک بوده و استحکام آنها کمتر از نوع فلزی می باشد.
علاوه بر جنس پایه ها و بدنه اصلی، لازم است به جنس روکش صندلی اداری نیز توجه شود. چرم مصنوعی و پارچه های بسیار مقاوم دو نمونه رایج از متریال به کار رفته برای تولید روکش صندلی ها می باشند که هر یک ویژگی ها و محدودیت هایی را دارا می باشند. به دلیل قابلیت شستشو و نظافت آسان، صندلی هایی که دارای روکش چرم مصنوعی می باشند، طرفدار بیشتری داشته و در برابر سایش نیز مقاومت خوبی دارند. علاوه براین، جنس صندلی اداری را باید به گونه ای انتخاب نمود که از تعریق زیاد بدن به دلیل نشستن های طولانی مدت جلوگیری کند.

 

 

باکس گل رز

۲۳
مرداد

خرید آنلاین باکس گل

فروشگاه گل بهار به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز فروش انواع گل، تاج گل ترحیم و تسلیت، دسته گل و غیره، در مجموعه فعالیت و خدمات خود خرید آنلاین باکس گل را قرار داده است. با خرید آنلاین باکس گل می توان از نمونه های مختلف آنها بر اساس سلیقه و خواسته خود بهترین طرح و رنگ و جنس را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمود. جهت اطلاع از شرایط خرید آنلاین باکس گل و سوالات و ابهاماتی که در این زمینه وجود دارند، میتونید از طریق اطلاعات تماس در سایت با ما در تماس باشید.

خرید تاج گل عموما برای مراسمی مناسب تر به نظر می آید که حالت رسمی تری دارند و میهمانان زیادی در آن مراسم حضور خواهند داشت. از جمله ی چنین مراسماتی می توان به نراسم عروسی یا عزاداری، همایش ها و کنفرانس ها و افتتاحیه های دولتی و خصوصی اشاره کرد. خرید تاج گل برای چنین مراسمی هدیه یا ادای احترامی شایسته تر و وزین تر محسوب می شود.

اما ممکن است خرید یک تاج گل مناسب برای تان کمی دشوار باشد و یا ایده ای برای آن از پیش نداشته باشید. برای اینکه خرید تاج گل خود را از چه فروشگاهی انجام دهید تا تخصص کافی برای تدارک چنین سفارش گلی را داشته باشند، یا اینکه تاج گل تان چه مدلی داشته باشد و چه گل هایی بهتر است در آن به کار رفته شود؟ اینها همه سوالاتی ست که ممکن است در حین خرید تاج گل، ممکن است برایتان پیش بیاید که ما مختصرا در اینجا پاسخ دادیم و میدهیم .

 

 

دسته گل رز از گذشته تا امروز و در فرهنگ های مختلف نشان دهنده ابراز عشق و علاقه بوده و به همین خاطر در مراسم های مختلف کاربرد زیادی دارد. از برای گل عروس گرفته تا هدیه روز ولنتاین و تولد همگی با گل های رز قرمز، آبی و سفید و صورتی جلوه ای عالی و فراموش نشدنی پیدا می کنند. فروشگاه گل بهار میتواند به شما کمک کند جهت مشاوره برای انتخاب دسته گل رز مناسب با توجه به مناسبت مورد نظرتون میتوانید با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

خرید آنلاین دسته گل رز

فروشگاه گل بهار به عنوان یکی از با سابقه ترین مراکز عرضه انواع گل در تهران، خرید آنلاین دسته گل رز و سایر انواع گل را در مجموعه فعالیت های خود قرار داده است. کافیست نمونه گل و نحوه چیدمان مورد نظر را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان، سفارش خود را در محل تحویل بگیرید.

 

کلایمر

۲۳
مرداد

کلایمر نوعی دستگاه است که با کنار رفتن داربست های فلزی در ساختمان ها پای به عرصه کاری در ارتفاع ساختمان گذاشت که در مصارفی ار قبیل نماکاری، سیمانکاری، نماشویی تعمیر و نگهداری و … در پروژه های صنعتی و ساختمانی است و جایگزینی مناسب برای داربست های فلزی است که قبلا در ساختمان ها از آن استفاده می شدو معمولا دستگاه کلایمر در انواع مختلفی وجود دارد که در این بخش به انواع مختلفی میپردازیم

کلایمرهای پرتابل برقی، کلایمر پرتابل مکانیکی ، کلایمر مونوریل اشاره کرد و از مزیت مهمی که این دستگاه پرکاربرد در اختیار دارد این است که ایمنی بسیار زیادی با استفاده از این دستگاه در ساختمان ها ایفا می گردد و از مزیت دیگر می توان سرعت بخشیدن به سطح کار را گفت که در کنار آن ظرفیت مناسب برای حمل نفر و بار همراه کاربر به ارتفاع، افزایش سرعت کار، جابه جایی آسان اشاره کرد.

از نظر امنیت باید دقت لازم را داشته باشید که تمام جنبه های پیش بینی زندگی و آزمایش امنیت در آن انجام شده است تاکنون هیچ مشکل فنی بزرگی در استفاده از کلایمر ها گزارش نشده است و از نظر امنیتی کاملا بی خطر هستند به منظور جلوگیری از تصادف، یک سیم یدکی (سیم بکسل) در کلایمر نصب شده اند در صورت قطع سیم اول و راهنمای کلایمر، این لوازم یدکی دوم (سیم بکسل) مانع از سقوط سبد کوهنورد خواهد شد.

نکات مهم در خصوص سرویس و نگهداری کلایمر

هر دستگاه کلایمرمطابق دستورالعمل کارخانه سازنده شامل نکاتی جهت سرویس و نگهداری آن است و این سرویس و نگهداری مرتب دستگاه کلایمر نه تنها کارکرد آن را در طول مدت زمان زیاد تضمین می کند بلکه در این ارتباط آن را آماده به کار نگه داشته و احتمال برای بروز مشکلات و ایرادات را به حداقل می رساند، ومیتوان بهره  ای طولانی از کلایمر به مدت سال های طولانی داشته باشید.

اپراتورها موظف هستند کلیه اجزاء و قطعات را به طور پی در پی تمیز کنند و به هیچ عنوان نباید اقدام به تعمیر، تعویض و باز کردن دستگاه کنند و سرویس کار متخصص در این ارتباط تنها کسی است که مجاز می باشد تا کلیه امور دمونتاژ، بازدید و بررسی اجزاء و قطعات، تعمیر و تعویض قطعات، روغنکاری و گریسکاری در صورت نیاز و در مجموع کردن کلیه اجزاء و قطعات معیوب و یا از رده خارج شده را در الویت کار های خود بگذارد.

بر اساس دستور العمل کارخانه هر 6 ماه یکبار ترمز ها باید سرویس شوند و بعد از آن باید علامت گذاری شوند و ترمزهای جانبی که در محیط های پر گرد و غبار، مرطوب و چسبناک فعال هستند باید هر سه ماه یک بار سرویس کلی بشوند و علامت گذاری داشته باشند

 

انواع طرح و شیوه های نقاشی ساختمان :

در رنگ آمیزی ساختمان ها با انواع مختلفی از طرح ها و شیوه های نقاشی ساختمان برخورد می کنیم که در این قسمت به چند مورد از طرح های موجود اشاره می کنیم و این طرح ها عبارتند از ایجاد بافت با مولتی ‌کالر، رنگ‌آمیزی ساختمان متالیک، تکنیک پاششی، رنگ سایه روشن، رنگ آمیزی ساختمان با اکلیل، روش بافت‌دار کردن، بلکا، روش استنسیل، رنگ‌آمیزی دیوار با اسفنج و … موجود هستند.

هر کدوم از این مدل های رنگ امیزی برای سبک های مختلف معماری استفاده میشه

از چه فاکتورهایی برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده می شود؟

معمولا در بررسی رنگ ها با فاکتور هایی برای رنگ آمیزی در ساختمان برخورد می کنیم و این فاکتور ها بر اساس مشخصات و انتخاب نوع رنگ در منزل مشخص می شود و باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید تا رنگی مناسب برای محلی که در نظر گرفته اید خریداری کنید.

قیمت رنگ آمیزی ساختمان :

رنگ به خاطر اینکه از انواع مختلفی در بازار وجود دارند برای این که بخواهیم قیمت رنگ آمیزی ساختمان خود را مورد بررسی قرار دهیم در قدم اول باید مشخصات ساختمان از نوع اندازه و ابعاد و همچنین محل مصرف را در نظر داشته باشیم که هر چقدر متراژ ساختمان بیشتری داشته باشیم قیمت رنگ آمیزی نیز روند افزایشی را با خود به همراه می گیرد و قبل از خرید رنگ و همچنین رنگ آمیزی ساختمان ها باید این موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

 

 

کارتن پلاست

۲۱
مرداد

 

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ انواع در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

آنچه باعث تمیز و تداوم فعالیت ما در 17 سال گذشته شده است دقت در کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن پلاست بوده است .

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست محصولی را تحویل مشتری میدهد که به کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد .

 

کارتن پلاست محصولی از کارخانه ایران کارتن پلاست می باشد که از مواد پلی پروپیلن به روش اکستروژن تولید میشود و دارای ویژگیهای ذیل است:

سبک مقاوم تنوع رنگی  قابل شستشو قیمت مناسب و....

در صنایع مختلف تولیدی نیاز به چیدمان و پالت بندی محصولات تولیدی در انبار یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهاست.مسلماً اگر این چیدمان و دپوی محصولات به صورت اصولی انجام نگیرد نه تنها فضای انبار گرفته می شود بلکه احتمال آسیب دیدن محصولات نیز افزایش می یابد.

در برخی کارخانه ها و تولیدی ها هنگام چینش محصولات بر روی پالت ها از ورقه هایی بعنوان منقسم یا همان مقسم ها در بین ردیف های هر چینش استفاده می گردد.به عنوان مثال در کارخانجات تولید کننده ظروف شیشه ای همچون لیوان و یا ظروف مربا به دلیل شکل و ساختار آنها گذاشتن و پالت بندی آنها روی هم کاری عملا غیر ممکن است ام هنگام چینش بر روی پالت بعد از اولین لایه که بر روی پالت قرار گرفت ورقی را بر روی این ظروف قرار می دهند و ظروف ردیف دوم را روی آن می گذارند.به این ترتیب امکان چیدمان لیوان ها و ظروف بر روی هم فراهم میشود.

 

از انواع مختلف استند هایی که بفور دیده می شوند استنده های فروشگاهی هستند، این نوع استند ها از نظر کاربرد به شکل های گوناگونی استفاده میشود که ما در اینجا به چند نمونه رایج آنها اشاره میکنیم.

استند آرایشی – استند شکلات – استند ابزار – استند چیپس – استند پفک و تنقلات – استند لباس – استند سیگار – استند کاتالوگ – استند روزنامه – استند لوازم بهداشتی – استند سبزیجات بسته بندی شده – استند لاک – استند دارو – استند آدامس – استند قنادی –  استند نوشیدنی

علاوه بر استندهای فروشگاهی در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست کات استند هم تولید میشود که از این نوع استند ها اکثرا برای اطلاع رسانی و تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد.

 

تبلیغات رکن اصلی در هر شرکتی جهت بهبود وضعیت فروش و معرفی کالاها و خدمات به مشتریان هر شرکت و تولیدکننده ای می باشد.در این راستا شرکت ایران کارتن پلاست با بهره گیری از مدرنترین دستگاه های تولید کارتن پلاست ، دستگاه های چاپ سیلک و دیجیتال ، دستگاه های برش و دایکات و نیز استفاده از مهندسین زبده در امر طراحی و ارائه طرح های چشم نواز توانسته است نقش به سزایی در امر تبلیغات محصولات و خدمات شرکت های مختلف داشته باشد.ورق پلاست به دلیل سبک بودن،مقاوم در برابر ضربه و آفتاب،ضدآب بودن،چاپ پذیری فوق العاده و ده ها مزایای دیگری که دارد می تواند انتخاب استند کارتن پلاست را برای شرکت ها توجیه پذیر نماید. در زیر به چهار مورد از مزایای این استندها اشاره می کنیم:

1- برند شرکت خود را ارتقا دهید:
استندهای کارتن پلاست می توانند برند تجاری شما را با روش های جدید ارتقا دهند. شما با قرار دادن استند محصولات خود در مقابل مصرف کننده ، حتی اگر محصول شما تمام شده باشد ، باز برای آنها شما و برندتان وجود دارید و شما را می بینند. خدمتی را تصور کنید که شما را شبانه روز در مقابل بازار ایده آلتان قرار می دهد و هرگز از آن شکایتی ندارد. این دقیقاً همان چیزی است که استندها برای شما انجام می دهند.

2- سلیقه خود را در طرح و ابعاد لحاظ کنید:

تنوع ابعاد ، طرح ، رنگ  و ضخامت و گرماژ کارتن پلاست به شما این امکان را میدهد تا رویای استند خود را به واقعیت تبدیل کنید.تصور کنید از چنان رنگ و طرحی برای محصول خود استفاده کنید که فروشگاه ها از شما بابت زیبایی بصری که به فروشگاه آنها بخشیده اید تشکر کنند.

3- افزایش درآمد:

افزایش درآمد برای هر شغلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استندهای تبلیبغاتی در فروشگاه ها می توانند نقش به سزایی در روند خرید مردم داشته باشند.طبق آمار جهانی POPAI در مقایسه خرید آنلاین و خرید فیزیکی ، مردم بیش از 70% محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ها و به صورت حضوری تهیه می کنند.

4- رضایت مشتری :

راحتی مشتری در خرید در همه زمانها در دنیای تجارت اهمیت فوق العاده ای دارد. کسانی که روند خرید را برای مشتری ها  آسان می کنند ، زمان بهتری در بازار خواهند داشت. بنابراین با داشتن یک استند فروشگاهی، دقیقاً عاملی را که به دنبال آن هستید ، به بازار هدف ایده آل خود می دهید و وقتی اوضاع برای مشتری راحت تر باشد ، آنها خریداری می کنند.

 

 

 

استند های رومیزی کارتن پلاست

استند فروشگاهی کارتن پلاست

 

 

کابل برق ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی دارد. آن‌ها در دنیای امروزی نقش مهمی ایفا می‌کنند. بدون کابل‌ها زندگی برای انسان امروز ممکن نیست. لحظه‌ای را بدون ارتباطات و حتی روشنایی در شب تصور کنید. این اتفاقی است که در صورت نبودن کابل‌های برق رخ می‌دهد! 

کابل برق ویژگی‌های مختلفی دارند. مهم‌ترین مشخصات یک کابل برق شامل موارد زیر است:

  • هادی کابل می‌تواند شکل‌های گوناگونی داشته باشد. هر یک از این شکل‌ها نماد خاص خود را دارند. گرد تک رشته (RE)، گرد چند رشته (RM)، مثلثی شکل تک رشته (SE) و مثلثی چند رشته با نماد (SM) شکل‌های مختلف هادی کابل برق هستند.
  • دیگر مشخصه‌ی کابل‌های برق جنس و تعداد لایه‌های عایق آن‌هاست. عایق کابل برق می‌تواند از جنس پلاستیک، پی‌وی‌سی یا پروتودور، پلی‌اتیلن، تفلون یا کاغذ‌های آغشته به روغن مخصوص باشد.
  • رنگ عایق کابل برق دیگر مشخصه‌ی این وسایل است. برای تشخیص آسان‌تر سیم کابل‌ها از یکدیگر، عایق‌ها را در رنگ‌های متنوعی انتخاب می‌کنند. رنگ‌های سبز، سیاه، زرد، آبی و قهوه‌ای رنگ‌هایی هستند که برای عایق‌ها انتخاب می‌شوند و بر اساس استاندارد از مفهوم خاصی برخوردارند.
  • مشخصه‌ی دیگر کابل‌های برق نوع غلاف یا زره آن‌هاست. غلاف‌ها برای محافظت از کابل برق در برابر عوامل خارجی روی کابل قرار می‌گیرند و انواع مختلفی دارند. غلاف بافته شده، یکپارچه و موج دار بدون درز انواع آن هستند. غلاف‌ها از متریال مختلفی چون PVC، مس، روی اندود، آلومینیوم و سرب و فولاد ساخته می‌شوند.
  • سیم افشان یکی از پرکاربردترین انواع سیم است. این سیم‌ها در سیم‌کشی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. میتوان از انواع آن برای جاهای مختلف ساختمان استفاده کرد.
  • همانطور که می‌دانید انتخاب نوع سیم به کاربردی که از آن انتظار دارید، بستگی دارد. سیم‌ها و کابل‌ها بسیار متنوع هستند. بنابراین می‌توان گفت برای هر موقعیتی می‌توان از سیم مناسب استفاده کرد. در این قسمت به مهم‌ترین کاربردهای سیم‌های افشان اشاره کرده‌ایم.

  • سیم افشان به عنوان سیم رابط در داکت‌های زیرزمینی و ماشین آلات و تابلوهای فرمان استفاده می‌شود. سیم‌هایی که برای این کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند. سیم‌های افشان تنها سیمی هستند که به این اندازه منعطفند.
  • از این سیم در اتاق‌های خشک، تجهیزات الکتریکی، کلیدها و تابلوهایی که تا ولتاژ ۷۵۰ ولت هستند استفاده می‌شود.
  • برای گرفتم اطلاعات تکمیلی بابت این نوع سیم و خرید اینترنتی میتونید به سایت پرتو کابل مراجعه نمایید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجاره آپارتمان مبله برای کسانی که هزینه اقامت در هتل را بالا میدانندو به دنبال  اقامت راحت در منزلی با امکانات مناسب هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد؛ مطمئنا اقامت کوتاه مدت در خانه‌ای که حس خانه خودمان را داشته باشد، برای چنین افرادی تجربه لذت بخشی خواهد بود.

رزرو آپارتمان مبله و سکونت چند روزه در آن، زحمت جابجایی بسیاری از وسایل شخصی را از دوش شما بر‌می‌دارد. این در حالی است که در طی سال‌های گذشته استقبال مخاطبان از اجاره منزل مبله به قدری بالا رفته که در صنعت گردشگری اسم و رسمی پیدا کرده‌اند.

 اجاره و اقامت در آپارتمان‌های مبله مختص به گردشگران نیست بلکه در شهرهایی مانند شهر تهران که از لحاظ امکانات  زبانزد هستند، روزانه میزبانی تعداد بالایی از افراد را  از شهرستان های دور و نزدیک انجام می‌دهند که برای ماموریت شغلی، خدمات درمانی یا کارهای اداری به این شهر مراجعه کرده‌اند. در چنین شرایط این افراد می‌توانند از طریق اجاره آپارتمان مبله در تهران بدون کمترین دغدغه از اقامت خود در این شهر لذت ببرند. شما هم می‌توانید به صورت غیر حضوری رزرو آنلاین آپارتمان مبله را با هر توان مالی یا امکانات درخواستی، از سایت‌ ایران ماوا انجام دهید.

اگر برای دریافت خدمات آموزشی به تهران مراجعه میکنید، بهتر است به فکر اجاره ماهانه خانه  مبله در تهران باشید. دانشجویان، مشتریان پر و پا قرص اجاره ماهانه خانه در تهران هستند که اغلب ترجیح می‌دهند حوالی دانشگاه یا در محله‌هایی ساکن شوند که دسترسی بسیار مناسبی به سرویس‌های حمل و نقل عمومی داشته باشد.

اجاره سوئیت روزانه در تهران علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های شما، حس آرامش و امنیت یک منزل شخصی را برایتان تداعی خواهد کرد. اگر بودجه کمی برای پرداخت اجاره در نظر دارید،  به اجاره سوئیت مبله در تهران قناعت کنید. سوییت‌ها امکانات رفاهی مورد نیاز شما را فراهم خواهند کرد، ولی به واسطه متراژ کمتر و امکانات معقول، انتخاب اقتصادی‌تری به حساب می‌آیند.
خوشبختانه با وجود موردهای متعددی که در سایت ایران ماوا جمع‌آوری شده است، برای پیدا کردن سوئیت اجاره ای در تهران نیاز به مراجعه حضوری به بنگاه‌های املاک نخواهید داشت. آمار نشان می‌دهد با افزایش قیمت خانه در تهران و نوسانات قیمت بازار مسکن این کلان شهر، اجاره سوئیت 30 متری در تهران یا اجاره روزانه سوئیت 20 متری در تهران با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است.

اجاره سوئیت در تهران

در این مقاله می خواهیم به بررسی بواسیر وکیست مویی و روش های درمان آن ها بپردازیم.

کیست مویی چیست و چگونه درمان می شود؟ - سلاموز

بواسیر چیست؟

بواسیر یا همان هموروئید در واقع بواسیر متورم شدن رگها در پایین ترین قسمت راست روده و مقعد انسان است. گاهی اوقات در این رگ ها دیواره ها چنان نازک می شوند که باعث برآمدگی رگ ها می شود.از علل اصلی بواسیر می توان به یبوست، بارداری و تحلیل بافت عضلات با افزایش سن اشاره کرد.عوامل متعددی در شکل گیری بواسیر موثر است که اگر از ابتدا جلوی پیشرفت و گسترش آن گرفته شود به مراتب می توان به روند بهبودی کامل آن اطمینان پیدا کرد.

کیست مویی چیست؟

به حفره ها و سوراخ های ایجاد شده در پوست کیست مویی گفه می شود.چیزی که باعث ایجاد کیست مویی می شود فولیکول های مو بهمراه گرد و خاک یا یک عامل آلوده می باشد که پوست را شکافته و وارد لایه های زیرین پوست شده و در نهایت درون کیست های زیر پوست محصور می شود. این کیست ها میتوانند با گذر زمان عفونت کنند و این عفونت عود کند و مجاری سینوسی به سمت بالا در پشت کمر گسترش یابد.

کیست مویی بیشتر در افرادی دیده می شود که با روش هایی مثل موم انداختن اقدام به اصلاح میکنند که شاید در ظاهر باعث تمیز دیده شدن ناحیه مورد نظر شود اما در گذر زمان باعث تجمع از موهای زائد به حالت جوش می شود و این کیست مویی عموما به رنگ قرمز و گاهی ممکن است که با جوش اشتباه گرفته شود در صورتی که جوش نیست.

اگر این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود می توان جلوی عفونت شدید آن را گرفت.خیلی از ما درباره ی میزان خطرناک بودن این کیست ها اطلاعاتی نداریم.

این بیماری به طور کلی جزء بیماری های نادر است و از جمله مهمترین فاکتورهای خطر این بیماری، چاقی یا وضعیت نشسته زیاد است.همچنین این بیماری علائمی را هم دارد که بارزترین آن ها شامل:درد،قرمزی،تورم در پایین ستون فقرات-چرک و یا خون که از آن نقطه خارج شود-بوی بد چرک ایجاد شده در شکاف وحساسیت به لمس کردن آن نقطه است.

درمان کیست مویی

بهترین راه رهایی ودرمان این بیماری جراحی است.کیست ها عموما در اطراف فولیکول مو به وحود می آید.یشتر پزشکان بر این باورند که بین 40 تا 60 درصد این کیست ها قابل درمان است و نیازی به عمل زیبایی نیست. اما اگر کیستی نسبتا عمیق باشد پزشکان ابتدا از طریق تزریق چرک راخالی می کنند و سپس کل کیست آلوده را خالی می کنند.

یکی از دردناک ترین کیست ها کیست مویی است که معمولاً در پشت افراد نزدیکی های مقعد بروز پیدا می کند.در صورتی که کیست مویی مزمن باشد نیاز اساسی به جراحی دارد.

در صورت عفونت کیست مویی پزشکان به طور حتم آنتی بیوتیک و چرک خشک کن تجویز می کنند.چرا که در صورت تجمع چرک ها امکان بروز مشکلات بیشتری در سایر ناحیه های بدن فرد ایجاد می شود.اگر کیست مویی در حد خفیف باشد میتوان جراحی را به صورت سرپایی و در مطب دکتر انجام داد.برای جلوگیری از عفونت پس از جراحی باید بهداشت را به خوبی رعایت کرد.

بهترین راه درمان کیست مویی همان لیزر است.لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روش های درمان کیست مویی است در این روش، لیزر، این نور بسیار قوی و متراکم، به فولیکول های مو تابانده می شود. رنگدانه در فولیکول ها نور لیزر را جذب می کنند، که این فرایند کیست مویی را از بین می برد.لیزرها می تواند موهای تیره و درشت را طوری هدف قرار دهند که پوست اطراف آسیب نبیند.

یکی از شایع ترین روش های درمان کیست مویی درمان به روش خانگی است.به این ترتیب که از مواد طبیعی مثل زرد چوبه-آلوئه ورا-روغن کرچک-سیر-سرکه طبیعی سیب-نمک طبیعی دریا وحتی موم استفاده می کنند.به صورتی که این مواد را بر روی ناحیه ی مورد نظر ماساژ می دهند.

در این مقاله میخواهیم بدانیم هموروئید چسیت و چه روش هایی برای درمان آن وجود دارد.

هموروئید چیست؟

هموروئید یکی از شایع ترین بیماری های شناخته شده  است که ممکن است بیشتر مردم در برهه ای از زندگی به آن مبتلا می شوند.هر فرد با دهر رده ی سنی ممکن است که گرفتار این بیماری شود اما بیشتر اوقات در بین بزرگسالان بیشتر رایج هست.

یک نوع بیماری مقعدی است که بر اثر پاره شدن مویرگ هادر ناحیه ی مقعد ایجاد می شود و احساس درد شدید به همراه خونریزی را برای فرد مبتلا ایجاد می کند.هموروئید ها به طور کلی به دو دسته ی هموروئید داخلی  و هموروئید خارجی تقسیم می شوند. که هموروئید داخلی معمولا با حرکات روده و با یک فشار کوچک توسط انگشت فرد به آرامی حرکت می کند.

در هموروئید خارجی پس از مدت زمانی طولانی نشستن یک لخته خون ایجاد می شود که باعث درد شدیدی شده و نیاز به درمان فوری توسط پزشک را دارد.اکثر هموروئید ها از نوع ترکیب شده هستند.

 

لیزر هموروئید

امروزه بهترین درمانی که برای هموروئید در نظر گرفته می شود،لیزر هموروئید است و در لیزر هموروئید بدون نیاز به بیهوشی، پایانه های بالای شریان های رکتال توسط یک مبدل دپلر که روی یک پروتوسکوپ خاص قرار داده شده شناسایی می شوند.

در لیزرهموروئید،چرخش در جهت عقربه های ساعت موجب می شود تا تمام پایانه های بالای شریان های رکتال شناسایی شوند.

این روش را به اصطلاح یک روش غیر تهاجمی می گویند چرا که لیزر هموروئید یک روش بسیار سریع و موثر است.لیزر هموروئید معمولا برای درمان هموروئیدهای درجه دو و یا سه صورت می پذیرد.لیزر هموروئید یا به صورت اشعه درمانی RC و یا به صورت لیزر CO2 انجام می پذیرد.که هر کدام از این روش ها مراحل خاص خود را دارد.هموروئید های کوچک را می توان به راحتی درمان کرد.چرا که با خوردن مواد غذایی پر فیبر و همچنین مواد غذایی ملین می توان تا حد زیادی به درمان آن کمک کرد.

اولین و مهم ترین مزیت انجام لیزر هموروئید اثرات دائمی و غیر قابل بازگشت آن است.می توان گفت لیزر هموروئید در واقع به عنوان یک عمل سرپایی به حساب می آید.هموروئید را هم میتوان با لیزرهای پرتوان و هم با لیزر کم توان درمان کرد.دلیل اصلی انجام لیزر درمانی هموروئید را می توان ریسک این متد درمانی در پایین ترین سطح ممکن دانست که همواره عدم بازگشت دوباره ی آن از اولویت های درمانی بیماران می باشد.

درمان هموروئید

شاید درمان هموروئید در گذشته باعث ایجاد احساس ترس و درد زیاد در فرد می شد اما امروزه با توجه به پیشرفت فنون وتجهیزات پزششکی مانند لیزر می توان گفت که با خیالی آسوده می توان به درمان این بیماری پرداخت.

همانطور که گفته شد بدون شک بهترین روش درمان این بیماری لیزر است چرا که امکان بازگشت دوباره ی این بیماری وجود ندارد.از طرفی همه ی هموروئید ها نیاز به درمان با لیزر ندارند چرا اگر هموروئید شما از نوع اول یا دوم باشد می توان با روش درمان خانگی به درمان آن پرداخت.

هموروئید انواع مختلفی دارد که هرچه جلوتر می رود درمان آن هم سخت تر می شود.برای مثال در هموروئید نوع اول که اکثر افراد دچار آن هستند بدون نیاز به جراحی و لیزر و تنها با روش های خانگی میتوان جلوی بیشتر شدن آن را گرفت.

در هموروئید نوع دو فرد جدا از خونریزی متوجه یک سری زائده های کوچک در اطراف مقعدش می شود که اگر فورا جلوی آن را نگیرد این زوائد در هنگام فشاری که در هنگام اجابت مزاج به وی وارد می شود بزرگتر شده و کم کم پیشرفت خواهند کرد.هموروئید نوع سه به طبع بسیار جدی تر بوده و فرد مشکلات عمیق تری مثل بیرون زدگی هموروئید، درد، خونریزی، سوزش و خارش های مکرر را دارد. و در نهایت هموروئید نوع چهار که از خطرناک ترین مدل های هموروئید است.

درمان بواسیر

بواسیر در واقع همان هموروئید است با نام علمی  HEM-uh-roids که می تواند در داخل رکتوم (بواسیر داخلی) یا زیر پوست اطراف مقعد (بواسیر خارجی) ایجاد شود. در این بیماری مویرگ ها و رگ های اطراف مقعد پس از فشار های بیش از حد متورم یا پاره می شوند و به بیماری بواسیر می انجامند.برخی متخصصان بر این باورند که از هر چهار نفر سه نفر به بواسیر دچار هستند.و این امر تا حدودی طبیعی و عادی است.

درمان بواسیر خارجی

اگر لخته خون دردناک یا همان ترومبوز در بواسیر خارجی ایجاد شده باشد ، پزشک شما می تواند به سرعت خونریزی بواسیر را برطرف کند. این روش که تحت بی حسی موضعی انجام می شود ، اگر در طی 72 ساعت پس از ایجاد لخته انجام شود ، مؤثر است.

برای درمان بواسیر همانطور که گفته شد بهتر است هنگامی که هموروئید هنوز به مرحله بیش از حد بزرگ و دردناک شدن نرسیده است با لیزر درمانی از پیشرفت آن جلوگیری نمود.اما همانطور که میدانیم درمان بواسیر می تواند حتی از روش های خانگی هم استفاده شود.روش های خانگی در درمان بواسیر شامل موارد زیر است:

غذاهای با فیبر بالا بخورید

از درمان موضعی استفاده کنید

به طور منظم در یک وان گرم بنشینید

منطقۀ مقعد را تمیز نگه دارید

از دستمال توالت خشک استفاده نکنید