sanat

دسته گل رز

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶ ب.ظ

دسته گل رز از گذشته تا امروز و در فرهنگ های مختلف نشان دهنده ابراز عشق و علاقه بوده و به همین خاطر در مراسم های مختلف کاربرد زیادی دارد. از برای گل عروس گرفته تا هدیه روز ولنتاین و تولد همگی با گل های رز قرمز، آبی و سفید و صورتی جلوه ای عالی و فراموش نشدنی پیدا می کنند. فروشگاه گل بهار در ادامه به معرفی انواع دسته گل رز پرداخته و ویژگی ها و موارد مهم در تعیین قیمت آنها را بررسی خواهد کرد.

انواع دسته گل رز بر اساس نوع مراسم

در دسته گل های مراسم های مختلف گل های گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد، به عنوان مثال در تاج گل ترحیم در اغلب مواقع گلایل استفاده شده و در گل برای مراسم عروسی، گل های رز با رنگ های متناسب با سلیقه فرد نقش مهمی بازی می کند. علاوه براین، دسته گل رز را در مراسم های مختلفی می توان استفاده نمود و بر همین اساس می توان از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع آنها به موارد زیر اشاره نمود:

جشن و مراسم عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد می باشد که نشان از عشق و علاقه و تعهد دو طرف می باشد. برای نشان دادن شادی و خوشحالی از شروع یک زندگی جدید، المان های مختلفی در این مراسم به کار میرود از قبیل گل آرایی ماشین و گل عروس که به تصویری همیشگی در ذهن عروس و داماد تبدیل میشوند. سلیقه افراد در انتخاب نوع گل در برای عروس با هم متفاوت است، اما در اغلب مواقع رز بخش جدا نشدنی برای آن است. دسته گل رز عروس به صورت انبوهی از گل با ساقه های کوتاه یا بلند می باشند که به شکل توپی و گرد با روبان یا رشته های مروارید و غیره در کنار هم قرار میگیرند. این گل ها می توانند رز قرمز، صورتی و سفید و حتی آبی باشند که کاملا سلیقه ای بوده و محدودیتی در انتخاب رنگ آنها وجود ندارد.

دسته گل تولد

از دیگر انواع چیدمان گل که بخش اصلی آن را گل های رز تشکیل می دهند، می توان به گل برای تولد اشاره کرد. نوع دسته گل رز تولد با توجه به گروه سنی فرد می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، برای افراد جوان می توان از شاخه های رز با ساقه های بلند را بدون پوشش و کاور هدیه داد و برای افراد بزرگسال بهتر است از کاور برای آن استفاده شود تا نظم بهتری داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی