sanat

گل تسلیت

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۴ ب.ظ

انواع گل تسلیت

گل ترحیم از کاربردی ترین شیوه های ابزار همدردی برای مراسم عزاداری می باشد که نحوه چیدمان و نوع گل های به کار رفته برای آن با سایر دسته گل ها متفاوت است. در حالت کلی می توان برای تقدیم کردن گل برای مجالس ترحیم از چند شیوه استفاده نمود که عبارتند از:

 

سبد گل تسلیت

چیدن گل در سبدهای چوبی و حصیری یکی از بهترین روش ها برای همراه داشتن گل در مجالس ترحیم می باشد. این سبدها که اغلب به صورت رومیزی می باشند، نسبت به تاج گل کوچکتر بوده و تعداد گل های آن نیز کمتر می باشند. سبد گل تسلیت در اندازه های مختلفی طراحی میشوند و بر حسب سلیقه فروشنده گزینه مناسب برای آنها ارائه می گردد.

 

تاج گل تسلیت

شیوه دیگر ارائه گل برای مجالس ترحیم، استفاده از تاج گل تسلیت می باشد. تاج گل ها به صورت یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه بوده و بیشتر در ورودی محل برگزاری مجلس ترحیم قرار میگیرد. نکته مهم در تاج گل تسلیت، توجه به ارتفاع آنها می باشد، چون نوع سه طبقه آن حدود سه متر ارتفاع داشته و حمل و نقل آن به تنهایی کار سختی می باشد.

پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن به خرید آنلاین در عصر ارتباطات مشکلات زیادی را در زمینه دریافت کالاها و خدمات حل کرده است.همچنین سفارش اینترنتی تاج گل برای مراسم های مختلف باعث بهبود و تسریع  روند خرید تاج گل شده است.

فرستادن تاج گل تسلیت برای مراسم سوگواری رسمی قدیمی و حهانی است که برای همدردی با خانواده عزادار تقدیم میشود . فرستادن گل برای خانواده متوفی نشان دهنده این موضوع است که یاد شخص از دست رفته در ذهن و قلب شماست و از این طریق به خانواده عزادار ادای احترام میکنید .

توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست : _ به خواسته های خانواده عزادار توجه کنید و به عقایدشان احترام بگذارید ، بعضی از خانواده ها ترجیح میدهند به جای هزینه تاج گل تسلیت و برگزاری مراسم این هزینه صرف امور خیریه شود . _ارتباط با شخص مرحوم را در نظر بگیرید بسته به میزان نزدیکی خود با شخص مرحوم تاج گل تسلیت را انتخاب کنید .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۲۶
  • ۱۲۴ نمایش

نظرات (۱)

خیلی ممنون

تاج گل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی