sanat

نوع، اندازه و نحوه قرارگیری تابلو برق صنعتی

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۶ ب.ظ

نوع، اندازه و نحوه قرارگیری تابلو برق صنعتی

با استفاده از کاتالوگ راهنما باید نوع محوطه را برا ینگهداری از تابلو برق صنعتی بر اساس محیط مورد نظر برای نصب این تابلو­ها انتخاب کنید. برای تعیین اندازه محفظه، جداره­­های پشتی، نوارهای خاتمه و مکان­های قطعات اصلی تابلو برق صنعتی خود را بررسی و سفت کنید. فضای کافی برای نصب و سیم کشی این وسایل با مسیریابی مناسب و شعاع خم را نیز اختصاص دهید.

مسئله ای که در مورد تابلو برق صنعتی بزرگتر مورد توجه قرار نمی گیرد، لزوم استفاده از تجهیزات و وسایل تست قدرت مانند خلاء هایی است که برای نگهداری از آنها استفاده می شود.

به جای اطمینان از نیاز به به کارگیری طناب های افزودنی، در محل های مناسب، قطعات مناسب و کافی اضافه کنید و این موارد را در طرح نهایی تابلو برق خود قرار دهید.

همچنین با توزیع کننده برق خود صحبت کنید تا ببینید که چه نوع عرضه استاندارد نزدیک به آنچه شما نیاز دارید برای تابلو برق های شما مناسب است. این همکاری می تواند موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و تحویل شود، پس هوشمندانه آن را به کار گیرید.

اگر صفحه نمایش تابلو برق صنعتی شما نسبتاً پیچیده است، می­توانید گزینه "مهندسی تأمین کننده" را انتخاب کنید، یعنی کار نصب و راه اندازی تابلو برق صنعتی را تمام و کمال به مهندسین سازمان تامین کننده واگذار نمایید.

سعی نکنید با خرید این هزینه، پس انداز کنید. به مهندسین تهیه کننده تابلو برق صنعتی اجازه دهید که یک بار به جای اینکه مجدداً تعمیر و تصحیح آن را در این زمینه تحت فشار مدیریت قرار دهید، کارهای نصب و راه اندازی تابلو برق صنعتی شما را انجام دهند تا با خیال آسوده به سایر کار­های صنعت خود بپردازید.

پس از طراحی تابلو برق صنعتی، باید فهمید که کجا می توانید آن را قرار دهید. ابعاد بیرونی و الزامات چرخش درهای کابینت را تعیین کنید. برای کاهش ناکارآمدی نگهداری و سایر هزینه های پنهان در حین کار، اجازه دهید فضای کافی برای چرخ دستی آزمایش در قسمت های مختلف با باز کردن درهای تابلو فراهم شود.

تابلوهای کنترل اغلب در نزدیکی منطقه پردازش قرار دارند. دمای بالای محیط ممکن است به فن تهویه یا حتی تهویه مطبوع روی کابینت احتیاج داشته باشد که هر دو فیلترهایی دارند که به تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

سایر شرایط ممکن است اضافه کردن بخاری یا دستگاه رطوبت گیر را لازم کند. برای تعویض آسان فیلترها، جریان هوا و دریچه های اگزوز را پیدا کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچگونه تداخل فرآیندی وجود ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی