sanat

باز سازی ساختمان

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ

مزایای بازسازی ساختمان

بازسازی برای حفظ استحکام ساختمان های قدیمی، امری ضروری و از مزایای زیر برخوردار است:

  • مقاومت

با توجه به این که مصالح مورد استفاده شده در بنای ساختمان پس از مدتی کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و دچار فرسایش می شود، در مقابل عوامل مانند زلزله بسیار آسیب پذیر خواهند بود و ممکن است حوادث ناگواری نیز پیش آید. پس از مدتی که ساختمان عمر مفید خود را از دست داد، نیاز است که بازسازی شود تا بتواند در مقابل حوادث احتمالی، مقاوم باشد.

  • صرفه جویی

یکی از امتیازهای ویژه ای که در بازسازی ساختمان وجود دارد، مربوطه به صرفه جویی در هزینه ها است. درواقع هزینه های ناشی از بازسازی، کمتر از احداث و ساخت یک ساختمان جدید خواهد بود.

استودیو معماری زاها - بازسازی ساختمان و منزل

 

 

 

  • زیبایی

با توجه به این که در بازسازی بناها، شکل ظاهری ساختمان تغییر می کند، باعث می شود که ساختمان از یکنواختی و حالت خسته کننده ای که داشته خارج شود و جذاب تر به نظر برسد. افزودن فضا به ساختمان، و تعمیر دیوارها می تواند زیبایی چشمگیری در ظاهر ساختمان و راحتی بیشتری را در فضای خانه برای شما ایجاد کند.

  • بالا رفتن قیمت

با توجه به این که روش های مختلفی برای بالا بردن قیمت ساختمان وجود دارد، بازسازی ساختمان می تواند به بالا رفتن قیمت ساختمان کمک کند. دکوراسیون و تغییراتی که در دیوارها و کف ساختمان انجام می شود، می تواند در بالا رفتن ارزش ساختمان موثر باشد.

  • مدیریت فضا

در بعضی از ساختمان های قدیمی که از طراحی های نامناسبی استفاده شده است باعث شده تا فضاهای پرت و غیر قابل استفاده در ساختمان وجود داشته باشد. در بازسازی ساختمان می توان با تغییرات جزئی، از فضاهای موجود به بهترین شکل ممکن بهره برد و حتی باعث افزایش فضای ساختمان شد.

نظرات (۱)

  • تبلیغات رایگان
  • سلام

    مطالب خوبی دارید

    می تونید در نیازمندی آنلاین تکرو به صورت رایگان تبلیغات کنید و

    اگر مایل باشید تبادل لینک داشته باشیم

    https://www.takro.net/links

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی