sanat

لوستر فانتزی

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۵ ب.ظ

لوستر فانتزی

 لوستر فانتزی از جذاب ترین نمونه های لوستر می باشد که سادگی، زیبایی و خلاقیت در طراحی را در کنار هم حفظ کرده است. استفاده از اشکال هندسی بسیار زیبا و مدرن باعث شده است تا این نوع آویز در محیط های مختلفی کاربرد داشته باشد. به همین منظور در ادامه به ویژگی های لوستر فانتزی، نمونه های رایج، مزایا و نکات مهم در خرید آنها خواهیم پرداخت. با فروشگاه وودوهوم همراه باشید.

لوستر فانتزی چیست؟

لوستر فانتزی همان طور که از نامش مشخص است به نوعی آویز و لوستر گفته میشود که طراحی آنها با اشکال هندسی کاملا متفاوت و خلاقانه انجام میشود. در این نوع لوستر خبری از شاخه های پر از کریستال با سبک های کلاسیک نیست و بیشتر ایده پردازی در طراحی مد نظر می باشد. از دیگر ویژگی های مهم آویزهای فانتزی می توان به طراحی عروسکی با رنگ های جذاب آنها اشاره نمود که باعث میشوند تا انتخاب مناسبی برای اتاق کودکان به شمار روند.

لوستر فانتزی

مزایای خرید لوستر فانتزی

هر یک از لوسترهای موجود در بازار برای محیط های خhصی کاربرد داشته و ویژگی های منحصر به فردی نسبت به هم دارند. لوستر فانتزی که در چند سال اخیر به شدت در محیط های مختلف مسکونی و تجاری و اداری کاربرد پیدا کرده است، چند مزیت مهم داشته که عبارتند از:

تنوع بالا در طرح و رنگ

از مهم ترین دلایلی که خرید لوستر فانتزی را در اغلب مواقع بسیار پرطرفدار می کند، تنوع بالا در طرح و رنگ این نوع لوستر می باشد. برخلاف لوستر مدرن و کلاسیک که از نظر رنگ تنوع بالایی ندارد، در نوع فانتزی آن دایره گسترده ای از طیف های رنگی را شامل می شود. در نتیجه براحتی می توان بر اساس هارمونی به کار رفته در دکوراسیون محیط نمونه های بسیار زیبایی از این نوع لوستر را انتخاب کنید.

علاوه بر رنگ، طرح های این نوع لوستر نیز بسیار زیاد بوده و برای هر سبک دکوراسیون حق انتخاب بالایی را فراهم کرده اند. به عنوان مثال، برای اتاق کودک با توجه به جنسیت و همچنین سن آنها می توان از انواع لوستر فانتزی با طرح های عروسکی انتخاب کرد. برای سایر محیط ها نیز می توان متناسب با هدف اصلی انتخاب های مناسبی داشت.

قیمت لوستر فانتزی

در حالت کلی می توان گفت در این نوع لوستر تجملات کمتری به چشم میخورد و کریستال و شاخه های برنزی مجلل در آنها به ندرت استفاده میشود. از آنجا که در طراحی این نوع لوستر بیشتر تمرکز بر روی استفاده از طرح و اشکال هندسی خلاقانه و نورپردازی آنها با led و لامپ های متنوع می باشد، در نتیجه از نظر قیمت در حد نسبتا پایینی قرار دارند. ارزان بودن قیمت لوستر فانتزی نسبت به لوسترهای کلاسیک و مدرن یکی از بهترین مزایای این نوع آویز به شمار می رود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • ۴۶۷۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی