sanat

لوستر مدرن

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

لوستر مدرن

لوستر مدرن یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع آویز در صنعت دکوراسیون داخلی می باشد که در چند سال اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. این گروه از لوسترها بخاطر تلفیق زیبایی، نورپردازی مناسب و سادگی و همچنین قیمت مناسب توانسته اند در محیط های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده ای داشته باشند. با توجه به تنوع بسیار بالا در انواع لوستر مدرن و کارایی و ویژگی های منحصر به فرد هر یک، در ادامه راهنمای جامع درباره آنها خواهیم داشت. با فروشگاه وودوهوم همراه باشید.

لوستر مدرن چیست؟

لوستر مدرن (Modern chandelier) نوع خاصی از انواع آویز و لوستر می باشد که برای نورپردازی در محیط هایی با دکوراسیون ساده و مدرن کاربرد دارد. برخلاف لوسترهای کلاسیک، در این گروه از آویزها شاخه های پر از حباب های مجلل وجود نداشته و سادگی در آن حرف اول را می زند. علاوه براین، استفاده از طرح های کاملا مدرن و صفحات و نوارهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه در این نوع لوستر به چشم میخورد.

یکی از بزرگترین تصورات اشتباهی که اغلب افراد درباره آویزهای مدرن دارند، نورپردازی ضعیف آنها می باشد. لازم است بدانید که نورپردازی این نوع آویز با توجه به محیط نصب آنها و همچنین هدف از کاربرد این وسایل در دکوراسیون کاملا قابل تنظیم می باشد. علاوه براین، تنوع در لوسترهای مدرن به اندازه ایست که می توان نمونه های کاملا مجلل و پرنور را در میان آنها مشاهده و انتخاب کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • ۲۵۱۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی