sanat

لوستر کریستالی

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

لوستر کریستالی

لوستر کریستالی بخاطر جلوه و درخشش بسیار زیادی که دارد، از بهترین انتخاب ها برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد. به عبارت دیگر، این نوع لوستر در منازل و محیط های تجاری و اداری با سبک های مختلف کاربرد گسترده ای داشته و از محبوبیت بالای برخوردار است. در ادامه نگاهی به ویژگی های انواع لوستر کریستالی و نکات مهم در خرید آنها خواهیم داشت. با فروشگاه وودوهوم همراه باشید.

لوستر کریستالی چیست؟

به لوستر و آویزهای رشته ای و سقفی که در آنها از دانه های ریز و درشت شیشه و کریستال استفاده شده است، اصطلاحا لوستر کریستالی گفته میشود. ابعاد، ارتفاع، مدل، رنگ و قیمت این گروه از لوستر تنوع بسیار بالایی داشته و با توجه به محیط مورد نظر می توان گزینه های مختلفی را خریداری نمود. کریستال های به کار رفته در لوستر با توجه به جنس و کیفیت و برند تولید کننده آنها نوردهی و درخشش متفاوتی دارند. به طوریکه زیباترین جلوه در این نوع لوستر را می توان در نمونه هایی مشاهده کرد که از کریستال های اروپایی و ترک در آنها استفاده شده است.

در یک دسته بندی کلی و بر اساس رنگ کریستال ها، این گروه از لوسترها را می توان به کریستال های سفید، زرد و طلایی تقسیم نمود. به لوسترهای کریستالی که در رنگ های زرد یا طلایی تولید میشوند، اصطلاحا لوسترهای شامپاین نیز گفته میشود.

 

لوستر کریستالی

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • ۲۵۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی