sanat

ابزار ماکیتا و انواع آن

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ق.ظ

ابزار ماکیتا

 

 ابزار ماکیتا از معروف ترین ابزارآلات در صنعت و مصارف خانگی و کارگاه های کوچک نجاری می باشد که بخاطر کیفیت عالی و قیمت مناسب شهرت پیدا کرده است. تنوع بسیار بالا در ابزار و طراحی و تولید آنها در سایزهای مختلف باعث شده است در حال حاضر در اغلب کارگاه های صنعتی و نجاری این ابزارها را با رنگ های آبی، سبز، قرمز و مشکی مشاهده کرد. علیرغم کیفیت و شهرت بسیار زیاد محصولات این برند، هنوز سوالاتی از قبیل ابزار ماکیتا چیست و متعلق به کدام کشور است، قیمت ابزارآلات ماکیتا چقدر است در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد. به همین منظور در ادامه فروشگاه ابزار مال راهنمای جامعی برای خرید این محصولات ارائه خواهد داد.
 

ابزار ماکیتا - ابزار مال

ابزار ماکیتا چیست؟

ماکیتا یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده ابزارآلات برقی و شارژی می باشد که متعلق به کشور ژاپن است. این برند فعالیت خود را از سال 1915 آغاز و به مرور در تولید ابزارآلات الکتریکی به جایگاه مطلوبی در تمام دنیا دست پیدا کرد. همزمان با ارائه محصولات جدید در این برند، کارخانه های تولید ابزار این برند در سایر کشورها از قبیل آمریکا، کانادا، چین و غیره راه ندازی و فعالیت خود را شروع نمودند. قدرت برند ماکیتا در تولید انواع ابزارآلات با طراحی و تولید دریل شارژی برای اولین بار در دنیا بیشتر شد و امروزه یکی از اصلی ترین برندهای تولید ابزارهای نیمه صنعتی و ارزان به شمار می رود.

انواع ابزار ماکیتا

از اصلی ترین تفاوت های ابزارهای این برند با سایر برندهای مطرح در دنیا، تنوع بالا در محصولات و قیمت مناسب آنها می باشد. این مجموعه ابزارها را بر اساس نیروی محرکه مورد نیاز آنها می توان به گروه ابزارهای برقی، شارژی، هیبریدی و ابزار بادی اشاره نمود. در گروه بندی دیگر می توان این مجموعه ابزارها را بر اساس رنگ آنها نیز تقسیم بندی نمود. به عنوان مثال، ابزارهای سبز رنگ این برند دارای قیمت ارزان تر با قابلیت مصرف در کارگاه های کوچک و منازل می باشند. روی این گروه از ابزارها علامت SSP ذکر شده است که نشان دهنده قیمت ارزان و قابلیت های کمتر ابزارها نسبت به نوع صنعتی و پیشرفته آنها می باشد.

ابزار شارژی ماکیتا

یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهای تولید شده توسط این برند، ابزارهای شارژی آن می باشد. از جمله نمونه های مهم و پرطرفدار این گروه می توان به دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی ماکیتا اشاره نمود. این ابزارها با باتری های 12 و 18 ولت کار می کنند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. البته ابزار مشکی ماکیتا که از بهترین نوع این ابزارها به شمار می روند، 18 ولت بوده و بسیار سبک وزن و قابلیت حمل آسانی دارند.
ابزار برقی ماکیتا
ورود ماکیتا به دنیای تولید ابزار با طراحی و ساخت اولین ابزارهای الکتریکی بوده و همین دلیل شهرت این مجموعه شد. به طوریکه در حال حاضر تنوع بسیار بالایی در ابزار برقی ماکیتا به چشم میخورد. از پرکاربردترین آنها می توان به اره عمود بر ماکیتا، دریل بتن کن، دریل ستونی، چکش تخریب ماکیتا، اره دیسکی و میزی، مینی فرز و فرز آهنگری اشاره نمود.

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۱/۲۹
  • ۲۱۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی