sanat

صندلی اداری

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ

با توجه به افرادی که در یک اداره حضور دارند و نقش و مسئولیت آنها می توان از تجهیزات متعددی در این محیط ها استفاده نمود. به عنوان مثال، صندلی اداری از کاربردی ترین تجهیزات در این محیط ها به شمار می رود که به دلایل مختلف از آن استفاده میشود که برخی از آنها عبارتند از:
⦁ صندلی های مورد استفاده توسط مدیران
⦁ صندلی های مورد استفاده توسط کارشناسان و سایر کارمندان
⦁ صندلی های انتظار مخصوص ارباب رجوع
⦁ صندلی های مورد استفاده در اتاق های کنفرانس و برگزاری جلسات
مقایسه صندلی های اداری با یکدیگر
با توجه به نوع کاربرد صندلی های مورد استفاده در سازمان ها و ادارات، ویژگی های مختلفی در آنها وجود دارد مانند:
⦁ صندلی های مدیریتی دارای ارتفاع و عرض بیشتر به همراه پنج چرخ برای چرخش راحت صندلی می باشد. این صندلی ها اغلب دارای روکش چرم بوده و تمام استانداردهای طراحی و تناسب بخش تکیه گاه و سایر قسمت ها با ارگونومیک بدن رعایت میشود.
⦁ صندلی کارشناسی نیز مانند صندلی های مدیریتی گردان بوده و تکیه گاه نسبتا بلندی دارند تا شانه و کمر و گردن کارمندان به دلیل نشستن های طولانی مدت دچار آسیب نشود.
⦁ صندلی کنفرانسی به دلیل رسمیت فضاهای برگزاری جلسات، کوتاه بودن مدت زمان کنفرانس ها نسبت به ساعات کاری کارمندان و همچنین کاهش هزینه ها از نوع بدون چرخ انتخاب میشوند. این صندلی ها دارای پایه های فلزی بوده و روکش آنها نیز در اغلب مواقع قابل شستشو و چرمی یا پارچه ای در نظر گرفته میشود.
⦁ صندلی انتظار ارباب رجوع نوع دیگری از تجهیزات بسیار ضروری برای ادارات می باشد که در اغلب مواقع به صورت سه یا چهار تایی روی یک پایه متصل می باشند. این صندلی ها بدون چرخ بوده و پایه های آنها از استقامت بالایی برخوردار هستند و قادر به تحمل وزن چند نفر به طور همزمان هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علاوه بر توجه به قیمت خرید صندلی اداری، لازم است به استاندارد بودن این تجهیزات نیز توجه شود. حالت و نوع تکیه گاه، میزان بزرگی و ارتفاع آن، میزان فاصله بخش نشیمنگاه صندلی با زمین، جنس روکش و گردان بودن یا نبودن آن همگی از مهم ترین مواردی هستند که بر استاندارد بودن صندلی تاثیر گذار هستند. راشنکو؛ تولید کننده انواع مبلمان و صندلی های اداری در اندازه و انواع مختلف، نه تنها به کیفیت محصولات خود توجه دارد، بلکه زیبایی آنها را نیز مد نظر قرار داده است. استفاده از روکش های مقاوم با رنگ های جذاب و بسیار زیبا و قیمت ارزان محصولات از جمله ویژگی های منحصر به فرد صندلی های اداری راشنکو به شمار می روند. برای برقراری ارتباط با این مجموعه و رفع ابهامات برای خرید اینترنتی صندلی کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • ۱۰۳ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی