sanat

نکات کلی در مورد کانکس

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۱ ب.ظ

در این مقاله میخواهیم به بررسی تمامی ابعاد کانکس و نکات کلی خرید کانکس بپردازیم.

 همانطور که میدانیم علت محبوبیت اصلی کانکس ها نسبت به بناهای بتنی سریع ساخت بودن آن هاست. شرکت مورد نظر ما که شرکت یوواکو است با بیش از 14 سال سابقه در پروژه های کانکس با متخصصین مجرب در زمینه طراحی کانکس و تولید و فروش انواع کانکس در خدمت مشتریان عزیز است.

نکات کلی در مورد کانکس

قیمت کانکس

قیمت کانکس ها بر اساس ابعاد و اندازه وجنس با یکدیگر متفاوت است.برای مثال کامل ترین نوع کانکس که از لحاظ قیمتی هم جز گران ترین نوع از کانکس است کانکس مسکونی و ویلایی است.این نوع از کانکس ها به دلیل مقاومت بالا و امکانات خوبی که دارند از کامل ترین نوع کانکس هستند.

نوع دیگری از کانکس ها که باید متناسب با فعالیت کارمندان در ابعاد مختلف ساخته شود کانکس های اداری است.محاسبه ی قیمت کانکس های اداری به روز است. 

باکیفیت ترین نوع کانکس

بسیاری از افرادی که در جستجوی خرید کانکس هستند به دنبال با کیفیت ترین نوع از کانکس می گردند.کانکس هایی که کیفیت و مقاومت و طول عمربالایی داشته باشند از این رو می خواهیم به بررسی انواع کانکس از نظر کیفیت بپردازیم.

ازبا کیفیت ترین نوع کانکس می توان به کانکس های ساندویچ پانلی اشاره کنیم که این نوع از سازه ها قیمت بالاتری را نسبت به بقیه دارند و از طرفی مقاومت و طول عمر بشیتری را دارا هستند. جنس بدنه ی این نوع از کانکس ها از فوم پلی اورتان است که ساختار آن مناسب منطق خیلی گرم یا خیلی سرد است.نوع سقف در این نوع از کانکس ها به صورت یک طرف شیب و یک طرف مسطح است که کاربرد آن معمولا در کارکاه های ساختمانی است.

 

نکات کلی درباره خرید کانکس

در هنگام خرید کانکس باید به نکات مهمی توجه کنیم.نکاتی همچون عایق بندی و نوع سقف و شرایط آب و هوایی و محل قرار گرفتن کانکس. همچنین ابعاد و نوع کاربرد و فعالیتی که قرار است صورت بگیرد نیز دارای اهمیت است.سقف­های شیروانی به کار رفته ساختار خوبی برای نصب پنل خورشیدی و تامین برق این سازه می باشد.­

جنس کانکس

جنس این نوع از سازه های پیش ساخته  تا حدی بستگی به مناطق مورد استفاده دارد.برای مثال برای کانکس هایی که در مناطق سردسیری و مرطوب استفاده می شوند باید مصالح استفاده شده در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که برای جنس کانکس ها متریال های  به کاررفته یکسان نیست.ازمتریال هایی مثل ورقه های فولادی، کامپوزیت آلومینیمی، چوب، پروفیل های آهنی و یا مواد پلی اورتان استفاده می شود.

 

بهترین کانکس از نظر سرمایشی و گرمایشی

موضوع مهمی که در هنگام خرید کانکس باید به آن توجه داشت سرمایشی و گرمایشی بودن کانکس است.در واقع درهنگام  ساخت کانکس باید به نوع عایق به کاررفته و مقاومت بدنه توجه کرد به همین دلیل در بین دو لایه تشکیل دهنده کانکس از عایق حرارتی و صوتی استفاده می شود.در مواردی هم می توان ازسیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند شوفاژهای برقی و اسپیلت و یا کولر های آبی نیز استفاده کرد. بهترین کانکس از نظر سرمایشی و گرمایشی بودن می توان به کانکس های ساندویچ پانل اشاره کرد.

 

وزن کانکس

مقاومت کانکس ها با وزن آن ها رابطه ی مستقیم دارد به طوری که هرچه وزن کانکس سنگین ترباشد کانکس مقاوم تر است.

شرکت صنعتی یوواکو با کادری متخصص و مجرب جهت ارائه خدمات در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. و باید در نظر داشت که کانکس های یوواکو با کیفیت درجه دو و سه ساخته نمی شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۴/۲۳
  • ۱۰۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی