sanat

انواع لوستر

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ

در این مقاله میخواهیم به بررسی انواع مختلف لوستر بپردازیم.

لوستر پذیرایی جدید

امروزه لوستر پذیرایی جدید بهترین انتخاب برای زیباتر شدن محیط می باشد.در نتیجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.آویزهای مدرن یکی دیگر از بهترین لوسترها در میان لوستر پذیرایی جدید است که طرفداران زیادی دارد.این لوسترها دارای انواع مختلفی است مانند لوستر شاخه ای-دیواری-سقفی و آویز که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

لوسترهای پذیرایی کلاسیک یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین سبک از انواع لوسترهای پذیرایی جدید هستند.از بهترین نوع آن می توان به آویزهای کلاسیک اشاره کرد.این لوستر ها از نظر قیمت در سطح بالایی قرار دارد.همچنان این مدل از لوسترها جزء پرفروش ترین لوسترها است و همچنان هم در بین اکثر خریداران لوستر محبوب است.

برای خرید لوستر باید توجه به یک سری از فاکتورها و المان های مهم مثل  اندازه ی سالن پذیرایی توجه داشت.

لوستر کریستالی

این لوستر را با توجه به نامش می توان اینگونه تعریف کرد که به علت وجود کریستال های ریز و درشتی که در آن به کار رفته است  یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک باشد.تقسیم بندی کلی  این نوع از کریستال ها بر اساس رنگ می توان به کریستال های سفید، زرد و طلایی تقسیم نمود.

در لوستر کریستالی کلاسیک شاخه ای بودن لوستر حرف اول را میزند چرا که با تنوع زیادی که در شکل و تراش آنها ایجاد می شود، نورپردازی فوق العاده ای خواهند داشت.

مشخصه ی بارز لوسترهای کریستالی  نورپردازی زیاد و درخشش آن می باشد در نتیجه می توان در فضاهای کوچک با سقف های کوتاه از این نوع لوستر استفاده نمود تا فضا روشن تر و بزرگتر جلوه کند.

لوستر فانتزی

همانطور که میدانیم لوسترهای فانتزی همچنان طرفداران خود را دارد و دارای محبوبیت است چرا که از طراحی خلاقانه با اشکال هندسی انجام می شود.در این مدل از لوستر بیشترین چیزی که مد نظر است ایده پردازی در طراحی مد است و خبری هم از سبک کلاسیک و کریستال نیست.

این نوع از لوسترها جدا از قیمت مناسبی که دارند دارای تنوع در رنگ و طرح نیز هستند. این مدل از لوسترها ایجاد حس صمیمیت را برای مشتری به ارمغان می آورند چرا که در طراحی آن تا جای ممکن از سادگی به همراه خلاقیت استفاده شده است.

لوستر آشپزخانه

از آنجایی که آشپزخانه به عنوان مهد صمیمیت و گرما بخش کانون خانواده است در نتیجه توجه به طرح و دکوراسیون آن امری ضروری است.چرا که حتی از منظر روانشناسی هم تاثیر زیادی می گذارد.بنابرابن نوع لوستر به کار رفته در آشپزخانه باید جدا از زیبایی مناسب آن محیط هم باشد.

بهترین لوستری که همچنان در عین سادگی طرفداران زیادی را هم به خود جذب کرده و کاربرد بهتری نسبت به بقیه لوسترها دارد و مناسب آشپزخانه هم هست آویزها هستند.

به طور کل لوسترهای آشپزخانه هم دارای انواع مختلفی می باشد که شامل:لوستر فانتزی آشپزخانه و لوستر کلاسیک آشپزحانه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی