sanat

همه چیز درباره لوستر

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۲ ب.ظ

در این مقاله می خواهیم به بررسی لوستر و قیمت آن بپردازیم و همچنین با لوستر های مدرن آشنا شویم.

 

لوستر

یکی از عضو های ثابت در دکوراسیون داخلی از گذشته تا کنون لوستر می باشد چرا که در زیبایی دکوراسیون و جلوه دادن به فضا تاثیر فوق العاده ای دارد.

باتوجه به این که تنوع لوسترهای موجود در بازار روز به روز در حال افزایش است در نتیجه برای خریداران انتخاب کمی دشوار می شود.در نظر گرفتن سبک کلی دکوراسیون، اندازه و میزان بزرگ و کوچکی محیط نصب لوستر و همچنین کاربرد مورد نظر برای آنها از جمله مواردی هستند که بر انتخاب لوستر مناسب تاثیرگذار می گذارد.

ایتالیایی ها اولین ابداع کننده های لوستر هستند که از سال ۱۵۰۰میلادی فکر استفاده از لوستر به عنوان یک وسیله دکوری و زینتی را به جهان ارائه کردند.

قیمت لوستر

معیار های مهمی برای تعیین قیمت لوستر وجود دارد اما باید توجه داشت که قیمت نوع لوستر بر اساس آلیاژ به کار رفته در آن و همچنین مقدار و وزن فلزی که تعیین می شود متفاوت است.این مساله در قیمت لوستر مدرن و سایر مدل ها نیز وجود دارد و نمی توان به طور دقیق مشخص کرد که لوستر مدرن در تمام مدل ها و طرح ها قیمت ثابتی دارد.

از روش های رایج برای نرخ گذاری و تعیین قیمت لوستر شمارش تعداد شاخه های لوستر است.باتوجه به این کهاغلب لوسترهای موجود در بازار وارداتی هستند، در نتیجه تفاوت نرخ زیادی در آنها مشاهده میشود.چه بسا در مواردی قیمت لوسترهای چینی به ارزان ترین حد خود نسبت به نمونه های داخلی و بازاری می رسد.

یکی از معیارهایی که در تعیین قیمت لوسترها تاثیرگذار است جنس کریستال هایی است که در تولید لوستر استفاده می شود.

از معیارهای دیگر برای تعیین قیمت لوستر نیز ارتفاع آن است. در نتیجه قیمت لوستر با ارتفاع بلندتر گران تر خواهد بود که دلیل اصلی آن استفاده بیشتر از متریال های مختلف برای بدنه، کریستال و حباب می باشد.

لوستر مدرن

از مهم ترین و پرطرفدارترین لوسترها می توان  به لوستر مدرن اشاره کرد.این لوسترها بخاطر تلفیق زیبایی،  و سادگی و همچنین قیمت مناسب توانسته اند در محیط های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده ای داشته باشند.

در این نوع از لوسترها سادگی در آن حرف اول را می زند همچنین برخلاف لوسترهای کلاسیک، در این گروه از آویزها شاخه های پر از حباب های مجلل وجود ندارد.

از انواع لوسترهای مدرن می توان به لوستر آویز مدرن-لوستر سقفی مدرن-لوستر شاخه ای مدرن-لوستر دیواری مدرن اشاره کرد.

در این نوع از لوسترها خلاقیت نیز حرف اول را می زند. برای این که یک خرید بهینه داشته باشید با مراجعه به فروشگاه ودوووهوم و با دیدن طرح های بسیار متنوع و زیبا از انواع لوستر مدرن، کلاسیک، فانتزی و غیره دیدن کنید. کافیست محصولات این مجموعه را بررسی و مقایسه نمایید و با خیال راحت خرید نمایید.

نظرات (۱)

مطلب خیلی کامل و خوبی بود. خیلی دنبالش بودم. مرسی. باز هم به بلاگتون سر میزنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی