sanat

کارتن پلاست

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۶ ب.ظ

 

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ انواع در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

آنچه باعث تمیز و تداوم فعالیت ما در 17 سال گذشته شده است دقت در کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن پلاست بوده است .

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست محصولی را تحویل مشتری میدهد که به کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد .

 

کارتن پلاست محصولی از کارخانه ایران کارتن پلاست می باشد که از مواد پلی پروپیلن به روش اکستروژن تولید میشود و دارای ویژگیهای ذیل است:

سبک مقاوم تنوع رنگی  قابل شستشو قیمت مناسب و....

در صنایع مختلف تولیدی نیاز به چیدمان و پالت بندی محصولات تولیدی در انبار یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهاست.مسلماً اگر این چیدمان و دپوی محصولات به صورت اصولی انجام نگیرد نه تنها فضای انبار گرفته می شود بلکه احتمال آسیب دیدن محصولات نیز افزایش می یابد.

در برخی کارخانه ها و تولیدی ها هنگام چینش محصولات بر روی پالت ها از ورقه هایی بعنوان منقسم یا همان مقسم ها در بین ردیف های هر چینش استفاده می گردد.به عنوان مثال در کارخانجات تولید کننده ظروف شیشه ای همچون لیوان و یا ظروف مربا به دلیل شکل و ساختار آنها گذاشتن و پالت بندی آنها روی هم کاری عملا غیر ممکن است ام هنگام چینش بر روی پالت بعد از اولین لایه که بر روی پالت قرار گرفت ورقی را بر روی این ظروف قرار می دهند و ظروف ردیف دوم را روی آن می گذارند.به این ترتیب امکان چیدمان لیوان ها و ظروف بر روی هم فراهم میشود.

 

از انواع مختلف استند هایی که بفور دیده می شوند استنده های فروشگاهی هستند، این نوع استند ها از نظر کاربرد به شکل های گوناگونی استفاده میشود که ما در اینجا به چند نمونه رایج آنها اشاره میکنیم.

استند آرایشی – استند شکلات – استند ابزار – استند چیپس – استند پفک و تنقلات – استند لباس – استند سیگار – استند کاتالوگ – استند روزنامه – استند لوازم بهداشتی – استند سبزیجات بسته بندی شده – استند لاک – استند دارو – استند آدامس – استند قنادی –  استند نوشیدنی

علاوه بر استندهای فروشگاهی در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست کات استند هم تولید میشود که از این نوع استند ها اکثرا برای اطلاع رسانی و تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد.

 

تبلیغات رکن اصلی در هر شرکتی جهت بهبود وضعیت فروش و معرفی کالاها و خدمات به مشتریان هر شرکت و تولیدکننده ای می باشد.در این راستا شرکت ایران کارتن پلاست با بهره گیری از مدرنترین دستگاه های تولید کارتن پلاست ، دستگاه های چاپ سیلک و دیجیتال ، دستگاه های برش و دایکات و نیز استفاده از مهندسین زبده در امر طراحی و ارائه طرح های چشم نواز توانسته است نقش به سزایی در امر تبلیغات محصولات و خدمات شرکت های مختلف داشته باشد.ورق پلاست به دلیل سبک بودن،مقاوم در برابر ضربه و آفتاب،ضدآب بودن،چاپ پذیری فوق العاده و ده ها مزایای دیگری که دارد می تواند انتخاب استند کارتن پلاست را برای شرکت ها توجیه پذیر نماید. در زیر به چهار مورد از مزایای این استندها اشاره می کنیم:

1- برند شرکت خود را ارتقا دهید:
استندهای کارتن پلاست می توانند برند تجاری شما را با روش های جدید ارتقا دهند. شما با قرار دادن استند محصولات خود در مقابل مصرف کننده ، حتی اگر محصول شما تمام شده باشد ، باز برای آنها شما و برندتان وجود دارید و شما را می بینند. خدمتی را تصور کنید که شما را شبانه روز در مقابل بازار ایده آلتان قرار می دهد و هرگز از آن شکایتی ندارد. این دقیقاً همان چیزی است که استندها برای شما انجام می دهند.

2- سلیقه خود را در طرح و ابعاد لحاظ کنید:

تنوع ابعاد ، طرح ، رنگ  و ضخامت و گرماژ کارتن پلاست به شما این امکان را میدهد تا رویای استند خود را به واقعیت تبدیل کنید.تصور کنید از چنان رنگ و طرحی برای محصول خود استفاده کنید که فروشگاه ها از شما بابت زیبایی بصری که به فروشگاه آنها بخشیده اید تشکر کنند.

3- افزایش درآمد:

افزایش درآمد برای هر شغلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استندهای تبلیبغاتی در فروشگاه ها می توانند نقش به سزایی در روند خرید مردم داشته باشند.طبق آمار جهانی POPAI در مقایسه خرید آنلاین و خرید فیزیکی ، مردم بیش از 70% محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ها و به صورت حضوری تهیه می کنند.

4- رضایت مشتری :

راحتی مشتری در خرید در همه زمانها در دنیای تجارت اهمیت فوق العاده ای دارد. کسانی که روند خرید را برای مشتری ها  آسان می کنند ، زمان بهتری در بازار خواهند داشت. بنابراین با داشتن یک استند فروشگاهی، دقیقاً عاملی را که به دنبال آن هستید ، به بازار هدف ایده آل خود می دهید و وقتی اوضاع برای مشتری راحت تر باشد ، آنها خریداری می کنند.

 

 

 

استند های رومیزی کارتن پلاست

استند فروشگاهی کارتن پلاست

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی