sanat

مبلمان اداری مدرن صندلی ارزان

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ب.ظ

مزایا و معایب استفاده از صندلی ارزان

خرید صندلی ارزان قیمت مانند هر نوع وسیله دیگر بدون شک دارای مزایا و معایب متعددی خواهد بود. مهم ترین دلیلی که اغلب افراد خرید این نوع صندلی را ترجیح می دهند، صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود و مزیت دیگری ندارد. اما از معایب این نوع صندلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عمر مفید کمتر صندلی ارزان

از آنجا که برای ساخت و طراحی صندلی ارزان از متریال ها با قیمت کمتر استفاده میشود، لذا نمی توان از آنها انتظار طول عمر طولانی داشت. به طوریکه با استفاده مداوم از این صندلی ها ممکن است خیلی زود اهرم آن به مشکل بخورد و نتوان ارتفاع را به اندازه دلخواه تنظیم کرد. خراب شدن چرخ های صندلی، پاره شدن روکش، ایجاد ترک و شکستگی در دسته ها و تنظیم نشدن زاویه و درجه تکیه گاه همگی از جمله مواردی هستند که باعث میشوند عمر مفید صندلی ارزان کاهش پیدا کند که یک عیب محسوب می گردد.

وهم چنین در مواقعی غیر استاندارد بودن صندلی ارزان نیز میباشد.

کاربردهای مختلف مبلمان اداری مدرن

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، منظور و هدف از مبلمان اداری میز، صندلی و صندلی می باشد که هر یک کاربرد خاصی دارند. مبلمان یا صندلی های در نظر گرفته شده در این مجموعه برای ارباب رجوع اغلب از جنس چرم بوده و برخلاف مبلمان منازل دارای تکیه گاه بلندی نخواهند بود. پارتیشن های موجود در این مجموعه برای جداسازی بخش های مختلف محیط کار بر اساس سمت و نوع فعالیت می باشد که ارتفاعی کمتر از سقف داشته و به دلیل وزن سبک آنها براحتی قابل جا به جا شدن هستند.

چگونگی تولید و عرضه مبلمان اداری مدرن

در تولید و عرضه مبلمان اداری مدرن چند مسئله مهم وجود دارد که طراحان به آن توجه زیادی دارند. بررسی خواسته و سلیقه و نیاز کاربر اولین و مهم ترین موردی می باشد که هر طراح باید به آن توجه داشته باشد. این سلیقه و خواسته با توجه به فرهنگ افراد، نوع کسب و کار و گروه سنی متغییر است. علاوه براین، طراحی و ساخت مبلمان اداری مدرن باید به گونه ای باشد که در نهایت خروجی این کار کاملا کاربردی باشد. به عبارت دیگر، میزان کارایی و کاربردی بودن مبلمان نباید فدای زیبایی و منحصر به فرد بودن شود. توجه به متریال به کار رفته برای ساخت میز و صندلی، روکش آنها و سایر بخش ها همگی لازم است در طراحی و تولید و عرضه این نوع مبلمان مد نظر قرار گیرد.

مبلمان مدرن به همراه لوازم جانبی مدرن

گروه راشن به عنوان یکی از فعالان در عرصه تولید و طراحی و عرضه مبلمان اداری مدرن، علاوه بر این تجهیزات سایر لوازم جانبی و مورد نیاز برای هر محیط کاری را ارئه می دهد. برای خرید اینترنتی مبلمان اداری مدرن و کلاسیک کافیست با گروه راشن همراه باشید.

عوامل تاثیر گذار بر استاندارد بودن صندلی اداری

علاوه بر توجه به قیمت خرید صندلی اداری، لازم است به استاندارد بودن این تجهیزات نیز توجه شود. حالت و نوع تکیه گاه، میزان بزرگی و ارتفاع آن، میزان فاصله بخش نشیمنگاه صندلی با زمین، جنس روکش و گردان بودن یا نبودن آن همگی از مهم ترین مواردی هستند که بر استاندارد بودن صندلی تاثیر گذار هستند. راشنکو؛ تولید کننده انواع مبلمان و صندلی های اداری در اندازه و انواع مختلف، نه تنها به کیفیت محصولات خود توجه دارد، بلکه زیبایی آنها را نیز مد نظر قرار داده است. استفاده از روکش های مقاوم با رنگ های جذاب و بسیار زیبا و قیمت ارزان محصولات از جمله ویژگی های منحصر به فرد صندلی های اداری راشنکو به شمار می روند. برای برقراری ارتباط با این مجموعه و رفع ابهامات برای خرید اینترنتی صندلی کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت راشن با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

جنس صندلی اداری

تفاوتی ندارد که به دنبال خرید صندلی های مدیریتی هستید یا صندلی کارشناسی، در هر صورت جنس آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به منظور افزایش مقاومت صندلی پایه های اصلی آن فلزی بوده و در برخی از مواقع از آبکاری کروم نیز برای آنها استفاده میشود. البته لازم به ذکر است که قسمت تکیه گاه دست برخی از صندلی های اداری از جنس پلاستیک بوده و استحکام آنها کمتر از نوع فلزی می باشد.
علاوه بر جنس پایه ها و بدنه اصلی، لازم است به جنس روکش صندلی اداری نیز توجه شود. چرم مصنوعی و پارچه های بسیار مقاوم دو نمونه رایج از متریال به کار رفته برای تولید روکش صندلی ها می باشند که هر یک ویژگی ها و محدودیت هایی را دارا می باشند. به دلیل قابلیت شستشو و نظافت آسان، صندلی هایی که دارای روکش چرم مصنوعی می باشند، طرفدار بیشتری داشته و در برابر سایش نیز مقاومت خوبی دارند. علاوه براین، جنس صندلی اداری را باید به گونه ای انتخاب نمود که از تعریق زیاد بدن به دلیل نشستن های طولانی مدت جلوگیری کند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی