sanat

بررسی سایبان های مختلف با یکدیگر

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲ ق.ظ

در این مقاله میخواهیم به بررسی سایبان های چتری، سایبان پنجره و سایبان برقی بپردازیم.

 

سایبان چتری

 

از انواع دیگر سایبان ها می توان به سایبان چتری اشاره کرد.این سایبان مناسب افرادی است که علاقه ی زیادی به فضای باز دارند و از سایبان های محبوب و پر مخاطب است که جدا از کاربردی که دارند از جلوه ی زیبایی هم برخوردارند. این سایبان ها از تابش نور آفتاب و بارش انواع ریزگرد و برف و باران جلوگیری میکنند.

این سایبان ها جزو سایبان های مصرفی هستد و علت اصلی نام گذاری آن ظاهر چتر گونه‌ی آن است که اغلب از یک سقف هشت ضلعی یا مربعی شکل و یک میله فلزی یا طرح چوب ساخته شده است.

بیشترین کاربرد سایبان‌های چتری در کافی شاپ ها، رستوران ها و استخرها است و امکان لذت بردن از لحظات را در محیطی فرح بخش به دور از مزاحمت‌های نور خورشید را فراهم می‌کند. قسمت پایین سایبان چتری دارای نوک تیزی است که در زمین های شنی یا ماسه ای نیز می تواند در زمین فرو رفته و به راحتی نصب شود باز و بسته شدن این سایبان به راحتی انجام می شود.

 

سایبان چتری

 

سایبان پنجره

 

یکی دیگر از سایبان های کاربردی سایبان پنجره است.

سایبان پنجره  به محافظی مسقف گفته می‌شود که محدوده و فضای مرکزی خود را از هر گونه آسیب و تابش نور آفتاب و بارش باران و برف و ریزگرد‌ها و دیگر آسیب‌ها محافظت می‌کند. 

سایبان پنجره اغلب نقش حفاظتی ایجاد می کند تا از در و پنجره و شیشه ها مراقبت کند.از مزیت های بزرگ آن می توان به این مورد اشاره کرد که از ورود آب به داخل پنجره‌ها و درب‌ها جلوگیری می‌کند و با پوشش مقاومتی خود در برابر ضربه‌ها و سقوط اشیا و ریزش‌های جوی بسیار محکم و مقاوم است.

سایبان های پنجره عمدتا تداعی کننده حس آرامش و زیبایی است.این سایبان ها معمولا به عنوان نورگیر و باران گیر هم استفاده می شود.همچنین این سایبان ها سبک هستند و مقاومت بالایی دارند.

سایبان پنجره

 

سایبان برقی

 

سایبان برقی سایبانی است بسیار پر کاربرد و در بین افراد حرف اول را میزند و جزو نیازهای اولیه برای همه اقشار جامعه محسوب میشه.سایبان برقی را میتوان از انواع سایبان‌های متحرک دانست.

سایبان برقی به عنوان پوشش و سازه‌ای مستحکم دارای موتور الکتریکی تعبیه شده در زیر سقف خود می‌باشد که با متصل شدن این موتور به جریان برق قابلیت کارایی پیدا می‌کند.سایبان برقی انواع مختلفی دارد که می توان به سایبان برقی متحرک اشاره کرد.

ازمزیت های این سایبان این است که هیچ گونه محدودیتی ندارد می توان در هر شرایطی از آن استفاده کرد.سایبان برقی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها تبدیل شده است چرا که به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد.

 

سایبان برقی

نظرات (۱)

با سلام وبلاگ شما رو مشاهده کردم مطالب مفیدی داشت خوشحال میشم از سایت ما به آدرس boosterpump1399.blog.ir بازدید فرمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی