sanat

دزدگیر لباس

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۰۰ ب.ظ

 

گیت فروشگاهی

دزدگیر های پوشاک ابزارهایی برای جلوگیری از به سرقت رفتن لباس ها هستند. عملکرد دزدگیر پوشاک شامل دو بخش است، بخش اول تگ هایی که روی لباس نصب شده و از پلاستیک های محکم ساخته میشوند و بخش دوم گیت هایی که در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشوند و تکمیل کننده ی سیستم امنیتی و ضد سرقت لباس ها هستند.

گیت های فروشگاهی که بخش دوم دزدگیر پوشاک هستند، در قسمت ورودی تعبیه میشوند که با خروج بدون اجازه لباس آنتن های گیت با دادن آلارم فروشنده یا صاحب مغازه را از سرقت با خبر میکنند.

این دزدگیرها در دو نوع فرکانسی am و rf تولید میشوند که متنوع بوده و شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند. فقط در صورتی کار میکنند که گیت فروشگاهی با آن ها هم فرکانس باشد.

درون تگ های دزدگیر پوشاک سیم پیچ ها و فریت ها قرار داده شده است. هرچقدرکه سطح مقطع دزدگیر پوشاک کمتر باشد دقت و گیرایی آن نیزکمتر میشود بنابراین سطح مقطع آنها با گیراییشان رابطه ی مستقیم دارد. اما امروزه  برای تگ های کوچک هم سیم های باریک برش داده میشوند تا دقت آن ها بالاتر برود.

تگ لباس

برای جلوگیری از دزدی هایی که امکان دارد درهر فروشگاهی رخ دهد سیستم های امنیتی همچون تگ های دزدگیر لباس و گیت های فروشگاهی در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند. این امنیت توسط سه بخش متفاوت تامین میشود:

اول تگ های دزدگیر لباس هستند که روی لباس ها نصب میشوند. تگ دزد گیر لباس دارای بدنه ای از جنس پلاستیک تزریقی بسیار محکم و مقاوم و سیم پیچ ها و فریت هایی که درون این بدنه ها قرار میگیرند است. همچنین دارای سوزن هایی که به قفل ها متصل میشوند میباشد و باعث میشوند این تگ، به راحتی از روی اجناس جدا نشده و سر جای خود محکم باقی بمانند.

 

دوم دارای سیم پیچ هایی است که هرچه قطر این دزدگیر لباس بیشتر باشد دقت و گیرایی تگ ها نیز بالا می رود و رابطه ی مستقیمی بین قطر آنها و کیراییشان برقرار است.

 

سوم گیت های فروشگاهی  که در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشوند و بدون وجود آنها میتوان گفت حفظ امنیت فروشگاه امکان پذیر نیست. زیرا این گیت ها هستند که با آلارم دادن فروشنده را از سرقت پیش آمده مطلع میسازند.

دزدگیر لباس

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی