sanat

گیت فروشگاهی و انواع آن

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸ ب.ظ

گیت های فروشگاهی آنتن هایی بوده که برد الکترونیکی داخل آن ها قرار داده شده است و مانند یک ناظر وظیفه شناس در بخش ورودی فروشگاه ها نصب شده و هنگامی که که کسی قصد داشته باشد کالا ها را به سرقت ببرد با آژیر کشیدن و اخطار دادن فروشنده یا صاحب مغازه را مطلع میکند.

البته گیت فروشگاهی به تنهایی این کار را انجام نمیدهد بلکه از تگ ها یا لیبل های کاغذی هم کمک میگیرد تا این کار را انجام دهد.

تگ ها و لیبل ها روی کالاها  نصب میشوند و در صورتی که کسی قصد داشته باشد کالا را بدون اجازه از فروشگاه خارج کند ، تگ ها به گیت فروشگاهی پیغام میفرستند و گیت ها با دریافت پیام به صدا در می آیند.
تگ های ضد سرقت و لیبل ها کاربردشان یکسان است اما از لحاظ ظاهری و ابعاد با هم متفاوت هستند. تگ های ضد سرقت پلاستیکی بوده و بسیار مقاوم هستند و به وسیله ی سوزنی که درون آن ها قرار دارد روی کالاها قفل میشوند وتنها به کمک دستگاه جدا کننده ی تگ باز میشوند.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF

گیت های فروشگاهی RF  در محدوده ی فرکانسی ۳٫۷ مگا هرتز تا ۱۰٫۲ مگا هرتز در بازار عرضه میشوند.

بیشتر گیت های موجود در بازار را گیت های ۸٫۲ مگا هرتز تشکیل داده اند.چراکه دارای سرعت بالای تشخیص و نویز پذیری پایین دزد گیرهای فروشگاهی در فرکانس ۸٫۳ مگا هرتز هستند.

این مدل از گیت های فروشگاهی RF در فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز دارای کارایی بهتری بوده و با فرکانس های دیگری نیز در بازار عرضه میشوند.

این سیستم ها با اینکه قیمت پایین تری نسبت به سایر دستگاه ها دارند، کاربرد بیشتری هم دارند.از این نوع سیستم ها با توجه به کیفیت سیستم الکترونیکی آنتن و تکنولوژی برد آن در بسیاری از اماکن از جمله سوپر مارکت ها و ... کاربرد دارند.

گیت فروشگاهی rf

گیت فروشگاهی AM

 این گیت ها با فرکانس های ۵۸ کیلوهرتز کار میکنند و نسبت به بقیه ی گیت ها عملکرد مناسب تری برای اجناس فلزی دارند و دقت آنها بالا تر بوده و محدوده ی بیشتری را تحت پوشش قرار میدهند، با این حال قیمت این گیت ها نسبت به نمونه های دیگر بالا تر است.

گیت ها کالایی نیستند که تنها یک بار مورد استفاده قرار بگیرند بلکه میتوان برای مدت طولانی از آن ها استفاده کرد. اگر قصد راه اندازی فروشگاه دارید اما نمی خواهید هزینه ی زیادی برای خریدن گیت ها بپردازید، میتوانید نوع دسته دوم این کالاها را خریداری کنید. زیرا قیمت گیت فروشگاهی دسته دوم نسبت بهگیت نو کمتر است؛ البته به شرطی که دستگاه آسیبی ندیده باشد و به درستی کار کند.

گیت فروشگاهی am

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی