sanat

کارتن پلاست قیمت کارتن پلاست

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

کاربردهای کارتن پلاست

 

1 ) تولید جعبه کارتن پلاست برای بسته بندی کالا ها و محصولات

 

2 ) جعبه میوه برای بسته بندی و توزیع انواع میوه ها

 

3 ) استندهای کارتن پلاست اعم از استندهای تبلیغاتی و فروشگاهی (کات استند و رومیزی )

 

4 ) تولید رول پلاست در ضخامت و رنگ های متنوع برای استفاده بعنوان پوشش سقف سوله های صنعتی و سالن های مرغداری و گاوداری

 

5 ) تولید رول پلاست بعنوان بستر گلخانه و پوشش سقف گلخانه

 

6 ) ساخت جعبه پستی

 

7 ) استفاده بعنوان طرح جابر در مدارس

 

8 ) ساخت خانه حیوانات خانگی

 

9 ) پد کارتن پلاست و باکس پالت

 

10 ) استفاده به عنوان مقسم یا همان دیوایدر

از انجاکه کارتن پلاست محصولی هست که در صنعت و تجارت کاربرد فراوان دارد برای همین شرکت های زیادی اقدام به تولید این محصول دارند و قیمت و کیفیت را رقابتی کرده اند .مجموعه کارخانجات ایران کارتن پلاست با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب محصول به مشتری ارئه میکند

 

در صنایع مختلف تولیدی نیاز به چیدمان و پالت بندی محصولات تولیدی در انبار یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهاست.مسلماً اگر این چیدمان و دپوی محصولات به صورت اصولی انجام نگیرد نه تنها فضای انبار گرفته می شود بلکه احتمال آسیب دیدن محصولات نیز افزایش می یابد.

 

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ انواع در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

آنچه باعث تمیز و تداوم فعالیت ما در 17 سال گذشته شده است دقت در کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن پلاست بوده است .

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست محصولی را تحویل مشتری میدهد که به کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد و قیمت کارتن پلاست مناسب ارائه میدهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی