sanat

در این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت لوله های گالوانیزه،آتش نشانی و گلخانه ای بپردازیم.

 

قیمت لوله گالوانیزه

همانطور که می دانیم برای بررسی قیمت لوله گالوانیزه معیار های مختلفی مورد ارزیابی قرار می گیرد که به مهم ترین آن می توان به حجم، ضخامت و سایز متفاوت آن اشاره کرد که هر یک از این عوامل در تعیین قیمت لوله گالوانیزه ثمربخش است.

مشخصات ظاهری لوله گالوانیزه به این شکل است که طول این لوله‌ها تا شش متر نیز طراحی شده است، همچنین ضخامت آن‌ها از ۲ تا پنج میلی متر و سایز آن‌ها از در محدودی ۲۰ تا ۱۴۰ می‌باشد.

یکی از تأثیرگذارترین عوامل تعیین کننده قیمت لوله گالوانیزه، موادی است که به عنوان ماده‌ی اولیه‌ی ساخت ورق و لوله‌ی گالوانیزه در تولید آن‌ها به کاررفته شده است.همچنین از عوامل تاثیر گزار برقیمت لوله گالوانیزه حجم و سایز و کارخانه‌ی تولید کننده است.

به طور کلی طول عمر این لوله ها زیاد است و با محیط زیست سازگار هستند.قیمت این لوله ها مستقیما با قیمت دلار سرو کار دارد.

 

قیمت لوله گالوانیزه

 

قیمت لوله آتش نشانی

برای بررسی قیمت لوله آتش نشانی باید عوامل متعددی را مورد بررسی قرار داد.قیمت لوله آتش نشانی بر اساس نوع و جنس و بسیاری از پارامتر های دیگر مثل لوله کشی متغیر است.

از عوامل دیگر می توان به نحوه ی نصب آن ها و مدل قرار گرفتن اسپرینکلر ها ، نیاز یا عدم نیاز داشتن به پوشش یا محافظ لوله ها و ...اشاره کرد که بر قیمت لوله آتش نشانی تاثیر به سزایی دارند.

 

کاربرد اصلی این لوله ها بیشتر در ساختمان ها و مراکز تجاری بزرگ است چرا که با توجه به این موضوع که آب همواره در این لوله ها جریان دارد و اینکه لوله های این سیستم همیشه و در هر زمان در خطر آتش سوزی قرار دارند باید برای ساخت آن ها از جنسی استفاده شود که زنگ نزند یا خورده نشود، به همین منظور از لوله های آتش نشانی استفاده می شود.

 

قیمت لوله آتش نشانی

 

قیمت لوله گلخانه ای

همه ی ما درباره لوله ی گلخانه ای تا حدی آشنایی داریم چرا که میدانیم یکی از اجزائ اصلی گلخانه لوله ی گلخانه ای است.

قیمت این مدل از لوله ها هم مانند سایر لوله ها دارای نوساناتی است و به علت ارتباط مستقیم با دلار هرگز ثابت نمی ماند.

به طور حتم قیمت لوله گلخانه ای به تناسب نوع لوله گلخانه ای تغییر خواهد کرد.

از عوامل دیگر تاثیر گذار در تعیین قیمت لوله گلخانه ای، متراژ آن سوله و یا سازه گلخانه است که باید لوله ­های گلخانه ای در آن به کار بروند.

قیمت مدل های مختلف لوله گلخانه ای متفاوت است.برای مثال لوله گلخانه ای سبک  جزو پرمصرف ترین نوع لوله است و همچنین قیمت لوله گلخانه ای سبک خیلی مناسب­تر است.

قیمت لوله گلخانه ­ای سبک می ­تواند مقرون به صرفه­ تر باشد. این لوله­ ها وزن کمتری دارند و همچنین در ضخامت و وزن تنوع بیشتری دارند.

قیمت لوله گلخانه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی