sanat

اجاره کلایمر

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ق.ظ

همه چیز درباره اجاره دستگاه کلایمر (بهترین جایگزین داربست)

بزرگترین دغدغه افرادی که قصد ساختن مجتمع های بلند را دارند استفاده از وسیله ای امن برای کار در ارتفاع است. تاکنون از داربست و الوار استفاده می شد که می توان گفت وسیله ای کاربردی بود اما امنیت چندانی برای کارگران فراهم نمی کرد. اما امروزه وسیله ای کاربردی تر و ایمن تر در اختیار کارگران و کارفرمایان قرار گرفته است که امنیت بیشتری داشته و همچنین استفاده از آن بسیار راحت تر از داربست های فلزی است. با اجاره کلایمر برای ساخت ساختمان های چند طبقه جان پرسنل خود را حفظ کرده و آن ها از خطر سقوط که می تواند منجر به مرگ آن ها شود جلوگیری می کنید.

داربست فقط یک سطح بدون حفاظ است که در صورت بروز بحران از فرد هیچ حفاظتی نمی کند و ممکن وسایل کار به راحتی به پایین پرتاب شوند و جان عابرین را به خطر بیندازد. با اجاره این دستگاه می توانید از بروز این اتفاقات جلوگیری کنید.

مزیت مهمی که با اجاره دستگاه به دست می آورد صرفه جویی در زمان و صرف انرژی است. نصب داربست که تاکنون استفاده میشد زمان زیادی را هدر می داد و برای پروژهای کوتاه مدت مانند نماشویی ساختمان به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبود که با اجاره دستگاه  این امکان را خواهید داشت که در کوتاه ترین زمان کارتان را آغاز کنید.

اجاره کلایمر

اهمیت استفاده از دستگاه کلایمر

همانطو که در بالا نیز اشاره شد علاوه بر حفظ امنیت که یکی از مزیت های مهم در اجاره دستگاه کلایمر است، صرفه جویی در زمان و انرژی کارکنان نیز از مسائل مورد توجه است. دستگاه کلایمر به گونه ای طراحی شده است که یک محفظه سبد مانند دارد که در برای ارتفاع های مختلف قابل تنظیم است. سبد کلایمر با مطابق ارتفاع ساختمان قابل تنظیم است. این دستگاه بسیار راحت و سریع در طول ساختمان حرکت می کند. به طور میانگین سرعت جابجایی سبد کلایمر 7 متر بر دقیقه است. برای اجاره دستگاه کلایمر تردید نداشته باشید زیرا برای تنظیم ارتفاع هیچ محدودیتی ندارد و می توان گفت می توان برای ارتفاع بی نهایت نیز قابل استفاده است. این ویژگی به این دلیل است که سیستم پیاده سازی کلایمر به گونه ای است که سبد بر روی سیم بکسل حرکت می کند.

به طور کلی برای اجاره دستگاه کلایمر دو انتخاب وجود دارد مدل دستی و برقی از دستگاه های موجود در بازار بوده که دستگاه کلایمر دستی همانگونه که از نامش پیداست توسط چرخاندن با دست حرکت می کند. سرعت حرکت آن از مدل برقی کمتر بوده و نیاز به صرف انرژی بیشتری نیز دارد.

کلایمر برقی نیاز به صرف انرژی نداشته و توسط جعبه فرمان و همچنین دکمه هایی که روی آن تعبیه شده است  به بالا و پایین حرکت می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی