sanat

شرکت رسوب زدا رادین گستر سین

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۰۲:۳۲ ب.ظ

 

شرکت رسوب زدا  ا رادین گستر سینا نماینده انحصاری دستگاه های رسوبزدای با امواج رادیویی شرکت هیدروپت انگلستان است. که در زمینه مشاوره تخصصی و فروش دستگاه های غیر شیمیایی در زمینه سختی آب و رسوبگیری و سختی گیری آب از سال 1389 فعالیت دارد. شرکت رادین گستر سینا ارائه دهنده تکنولوژی سبز رسوبزدایی با استفاده از سختی گیر الکترونیکی میباشد. که مبتنی بر تکنولوژی – انتشار امواج رادیویی بی ضرر باند AM در سیال به صورت گسترده برای اولین بار در ایران است. با توجه به اینکه بحران کم آبی در ایران و خاورمیانه شدت گرفته است. و مشکل فراگیر رسوب ، شرکت رادین گستر سینا محصولات متنوعی برای کلیه کاربردهای خانگی .( اعم از آب مصرفی و سرمایش-گرمایش) ، تجاری و صنعتی ، استخر با هدف حذف کامل سختی گیرهای رزینی و صرفه جویی در مصرف آب ارائه می‌نماید.

شرکت رادین گستر سینا به عنوان نماینده انحصاری شرکت هیدروپت انگلستان ، با هدف ارائه روش های نوین رسوب زدایی غیر شیمیایی ، تکنولوژی هیدروپت را از انگلستان به ایران وارد نمود . با عنایت به موقعیت جغرافیایی ویژه ایران ، از دیرباز کیفیت و کمیت آب و منابع آبی مورد توجه بوده است . درصد زیادی از شهرهای ایران در حاشیه کویر قرار داشته و طبیعتاً کیفیت آب در این مناطق مطلوب نیست . رسوب و خوردگی متعاقباً با رشد صنایع گوناگون به معضلی حل نشدنی تبدیل شده است . البته هیچ مشکلی و هیچ مسئله ای بدون راه حل نیست . اما در روش های مهندسی حل یک مسئله ، سادگی روش اجرا و هزینه اجرا دو عامل تعیین کننده هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی